Fality Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 Tycker det är lite dött i Lajf nu tbh, vi behöver aktivt roligt folk! Member. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 23 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2009 Jag tycker Lajf flyter på ganska bra ändå :-p Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 23 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2009 Verkar kul (: Men är dock för trött idag för aktivitet i forum x) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 2 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2009 jag e 15 å ja får inte va med :( lajf anser att jag har för liten penis ''/Ja du,jag verkar inte heller blivit godkänd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 3 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2009 jag e 15 å ja får inte va med :( lajf anser att jag har för liten penis ''/Ja du,jag verkar inte heller blivit godkänd. Aldrig sett dig här på fuska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 3 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2009 kan jag bli godkänd? Jag är 14. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 3 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2009 kan jag bli godkänd? Jag är 14. Skulle inte tro det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
slapparen Skrivet 4 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2009 kan jag bli godkänd? Jag är 14. Skulle inte tro det. Skulle jag kunna komma med?Jag vet att jag bara är 12 år men jag är väldigt seriös och vill inte vara i nån spamklubb är tyvärr inte aktiv på vardagarna för då används inte nätet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 4 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2009 kan jag bli godkänd? Jag är 14. Skulle inte tro det. Skulle jag kunna komma med?Jag vet att jag bara är 12 år men jag är väldigt seriös och vill inte vara i nån spamklubb är tyvärr inte aktiv på vardagarna för då används inte nätet. Nolltolerans mot 12 åringar .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 4 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2009 kan jag bli godkänd? Jag är 14. Skulle inte tro det. Skulle jag kunna komma med?Jag vet att jag bara är 12 år men jag är väldigt seriös och vill inte vara i nån spamklubb är tyvärr inte aktiv på vardagarna för då används inte nätet. Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 4 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2009 Jag är nog den minsta i hela lajf. (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.