Fality Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Skrivet 22 Februari 2009 Tycker det är lite dött i Lajf nu tbh, vi behöver aktivt roligt folk! Member. Citera
MentalogisT Skrivet 23 Februari 2009 Rapport Skrivet 23 Februari 2009 Jag tycker Lajf flyter på ganska bra ändå :-p Citera
wildwolf Skrivet 23 Februari 2009 Rapport Skrivet 23 Februari 2009 Verkar kul (: Men är dock för trött idag för aktivitet i forum x) Citera
Hedman Skrivet 2 Mars 2009 Rapport Skrivet 2 Mars 2009 jag e 15 å ja får inte va med :( lajf anser att jag har för liten penis ''/Ja du,jag verkar inte heller blivit godkänd. Citera
prophet Skrivet 3 Mars 2009 Författare Rapport Skrivet 3 Mars 2009 jag e 15 å ja får inte va med :( lajf anser att jag har för liten penis ''/Ja du,jag verkar inte heller blivit godkänd. Aldrig sett dig här på fuska. Citera
prophet Skrivet 3 Mars 2009 Författare Rapport Skrivet 3 Mars 2009 kan jag bli godkänd? Jag är 14. Skulle inte tro det. Citera
slapparen Skrivet 4 Mars 2009 Rapport Skrivet 4 Mars 2009 kan jag bli godkänd? Jag är 14. Skulle inte tro det. Skulle jag kunna komma med?Jag vet att jag bara är 12 år men jag är väldigt seriös och vill inte vara i nån spamklubb är tyvärr inte aktiv på vardagarna för då används inte nätet. Citera
MentalogisT Skrivet 4 Mars 2009 Rapport Skrivet 4 Mars 2009 kan jag bli godkänd? Jag är 14. Skulle inte tro det. Skulle jag kunna komma med?Jag vet att jag bara är 12 år men jag är väldigt seriös och vill inte vara i nån spamklubb är tyvärr inte aktiv på vardagarna för då används inte nätet. Nolltolerans mot 12 åringar .. Citera
prophet Skrivet 4 Mars 2009 Författare Rapport Skrivet 4 Mars 2009 kan jag bli godkänd? Jag är 14. Skulle inte tro det. Skulle jag kunna komma med?Jag vet att jag bara är 12 år men jag är väldigt seriös och vill inte vara i nån spamklubb är tyvärr inte aktiv på vardagarna för då används inte nätet. Nej Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.