Hoppa till innehåll

Trött På Åldersdiskriminering


Poesi
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst Ps2Boj

Kära gitarrist.

Du tycker att denieru är omogen då?

Och jag kom bara tillbaka för att se trådar som den här får mig att vilja komma tillbaka och återigen spamma enligt denieru och vara den "rövslickaren" som ni tror jag varit..

MacGyver aka Ubuntu aka TheWho aka Deni3ru aka Denieru har gjort samma saker som mig så den nivån av omogenhet jag är på är han på.

Jag kan inte tala för WahWah men jag skulle tro att han tycker att jag är mogen men använder en oschysst stil mot folk, skillnaden mellan mig och dig är att du faktiskt är omogen. Du hittar på fakta och siffror i debatter och kommer med idiotiska påståenden som att man inte kunde skriva för 1000 år sedan. Det gör inte jag, utan jag har faktan i handen när jag diskuterar och hittar inte på titt som tätt. Visst kanske du - förhoppningsvis - har mognat liten nu, men du var en riktig pain-in-the-ass unge förut.

 

Med detta kan vi dra slutsatsen att jag inte är på samma omogna nivå som du utan jag har bara en jävligt kort stubin och kör med oschysst stil a la vänsterextremist mot folk.

 

What he said^

Jag känner MacGyver irl så jag vet att han är mogen.

 

Nja, då borde du sett hans tidigare inlägg där han också skrev "omogen"-style.

Och denieru, jag har jävligt kort stubin och kan vara en pain-in-the-ass mot dom som är en börda mot mig..

 

Och FYI så sa jag att folket inte kunde skriva för 2000 år sedan, det är stor skillnad..

Och jag kom aldrig upp med siffror, jag sa ca dvs att jag inte är säker på siffrorna, det var inga exakta siffror jag skrev.

 

Och kalla mig inte unge eller dylikt, jag kanske är omognare men jag är fortfarande äldre än dig.

Redigerat av Ps2Boj
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 151
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Gäst MacGyver

Och FYI så sa jag att folket inte kunde skriva för 2000 år sedan, det är stor skillnad..

Och jag kom aldrig upp med siffror, jag sa ca dvs att jag inte är säker på siffrorna, det var inga exakta siffror jag skrev.

Skitsamma om det var 1000 eller 2000 år sedan, man kunde skriva år 0 också.

 

Och kalla mig inte unge eller dylikt, jag kanske är omognare men jag är fortfarande äldre än dig.

Hah, har jag sagt att jag inte är en unge eller?

 

Och denieru, jag har jävligt kort stubin och kan vara en pain-in-the-ass mot dom som är en börda mot mig..
WANNABE!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kära gitarrist.

Du tycker att denieru är omogen då?

Och jag kom bara tillbaka för att se trådar som den här får mig att vilja komma tillbaka och återigen spamma enligt denieru och vara den "rövslickaren" som ni tror jag varit..

MacGyver aka Ubuntu aka TheWho aka Deni3ru aka Denieru har gjort samma saker som mig så den nivån av omogenhet jag är på är han på.

Jag kan inte tala för WahWah men jag skulle tro att han tycker att jag är mogen men använder en oschysst stil mot folk, skillnaden mellan mig och dig är att du faktiskt är omogen. Du hittar på fakta och siffror i debatter och kommer med idiotiska påståenden som att man inte kunde skriva för 1000 år sedan. Det gör inte jag, utan jag har faktan i handen när jag diskuterar och hittar inte på titt som tätt. Visst kanske du - förhoppningsvis - har mognat liten nu, men du var en riktig pain-in-the-ass unge förut.

 

Med detta kan vi dra slutsatsen att jag inte är på samma omogna nivå som du utan jag har bara en jävligt kort stubin och kör med oschysst stil a la vänsterextremist mot folk.

What he said^

Jag känner MacGyver irl så jag vet att han är mogen.

 

Nja, då borde du sett hans tidigare inlägg där han också skrev "omogen"-style.

Och denieru, jag har jävligt kort stubin och kan vara en pain-in-the-ass mot dom som är en börda mot mig..

 

Och FYI så sa jag att folket inte kunde skriva för 2000 år sedan, det är stor skillnad..

Och jag kom aldrig upp med siffror, jag sa ca dvs att jag inte är säker på siffrorna, det var inga exakta siffror jag skrev.

 

Och kalla mig inte unge eller dylikt, jag kanske är omognare men jag är fortfarande äldre än dig.

 

hur gammal är du då? :rolleyes:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst MacGyver

hur gammal är du då? :rolleyes:

Sorgligt nog är han 14 eller 15.

 

Om han nu är Garkan, är lite osäker med tanke på att det är både Daniz-stil och Garkan-stil. Fast iofs, det här med "du är så j*vla skön" rövslickerierna är ju Garkans grejj.

Redigerat av MacGyver
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hur gammal är du då? :rolleyes:

Sorgligt nog är han 14 eller 15.

 

Om han nu är Garkan, är lite osäker med tanke på att det är både Daniz-stil och Garkan-stil. Fast iofs, det här med "du är så j*vla skön" rövslickerierna är ju Garkans grejj.

 

Då är han väl fortfarande en unge?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst MacGyver

hur gammal är du då? :rolleyes:

Sorgligt nog är han 14 eller 15.

 

Om han nu är Garkan, är lite osäker med tanke på att det är både Daniz-stil och Garkan-stil. Fast iofs, det här med "du är så j*vla skön" rövslickerierna är ju Garkans grejj.

 

Då är han väl fortfarande en unge?

 

Yes. Och när jag säger unge menar jag inte unge biologiskt utan psykiskt.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag är 97:a har aldrig själv fått något klagomål.

Du vet hur man sköter sig, fortsätt så ;)

 

 

Men annars brukar dom göra trådar som:

"När blevni medlemm på habbo?"

Orka Habbo. Jag är snart 11 och kollar igenom mina inlägg och ändrar dem om jag har skrivit fel. Jag har kunnat läsa lika länge som jag har kunnat prata och har kunnat stava väldigt länge också så jag kan min grej. Jag gör inte onödiga trådar heller. Jag gör trådar som till exempel: "Var kan jag skaffa Photoshop?" så alla P12 eller yngre är inte såna. Jag känner inte någon sådan heller.

Men dom flesta under p12 är väldigt irriterande...

Men de du sa som exempel "Var kan jag skaffa Photoshop?".

Det är DET jag stör mej mest på! Man ska Googla före!!

Jag har svarat på minst 10 trådar då jag har skickat länken:

justfuckinggoogleit.com

 

rofl

 

Det är du f*n bara du som är irriterande.. Är ju bara omoget och löjligt när du skriver dina patetiska inlägg. Nej fyfan.

 

Jag skrev det 1,5 månader sedan.

Och jag skriver inte omogna och patetiska inlägg.

Redigerat av 360Xbox
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...