Hoppa till innehåll

Trött På Åldersdiskriminering


Poesi
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag trodde du var en 8 åring som gått vilse, visste inte att du "tydligen" var äldre.

Lär dig att folk tycker olika och inte måste tycka som dig.

Och VAD GÖR JAG SOM ÄR JOBBIGT?!

Du gör en ny användare och klagar på alla du träffar! Du ska inte kalla mig jobbig!

Säg det till dig själv!

1. 8 åring som kunnat registrera, klickat svara och skrivit något?

2. FYI så sa du aldrig något om mig..

3. Jag klagar inte på alla du träffar, jag klagar på dom som jag inte tycker så mycket om..

4. Är jag jobbig? Verkligen? Dina inlägg har ibland inte ens någon mening och så kan några vara

absolut värdelösa eller icke hjälpsamma..

 

Btw så är denieru inte någon jag hatar, jag älskar hans sköna argument och gillar att han vet så mycket om världen

än vad resten av dom idiotiska 13 åringar som går i skolan och inte vet ett piss om andra världskriget och tror att Lenin är en slags choklad eller nåt sånt..

 

Det jag inte gillar med denieru är att han blir så snabbt emot en för man har skrivit något han inte gillar.

 

Förresten så är jag garkan.. snyggt jobbat.

 

Säg några inlägg utan mening och icke hjälpsamma.

Man ska bara inte gå in i en duskission och klaga på dom man hatar, och du är jobbig som ps2boj, inte garkan.

Du diskriminerar verkligen åldern, om du var 13 skulle du inte hålla med.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 151
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Learn to read.... "Jag hatar inte personer som framför sina åsikter, jag hatar folk som skriver "Snälla, stick härifrån" när man försöker visa hur jobbiga dom också varit när dom började på detta forum."

 

Sen nar spelar aldern nan roll pa hur mogen man ar? Du ar bara omogen that's it, spelar ingen roll omd u skulle varit 20 eller 11 beter man sig som du gor ar man omogen, kthnxbai. Egentligen lamnat detta stallet men nar man far en lank pa msn med en sa har korkad trad sa kanner man sig bara tvungen att svara.

 

Innan nagon efterbliven person som tror att han/hon ar smart papekar att jag inte kan stava. Jag kan stava... har bara inte åäö pa datorn. Smartskaftet som nu ska fraga hur jag skrev det dar.. jag kopierade.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Learn to read.... "Jag hatar inte personer som framför sina åsikter, jag hatar folk som skriver "Snälla, stick härifrån" när man försöker visa hur jobbiga dom också varit när dom började på detta forum."

 

Sen nar spelar aldern nan roll pa hur mogen man ar? Du ar bara omogen that's it, spelar ingen roll omd u skulle varit 20 eller 11 beter man sig som du gor ar man omogen, kthnxbai. Egentligen lamnat detta stallet men nar man far en lank pa msn med en sa har korkad trad sa kanner man sig bara tvungen att svara.

 

Innan nagon efterbliven person som tror att han/hon ar smart papekar att jag inte kan stava. Jag kan stava... har bara inte åäö pa datorn. Smartskaftet som nu ska fraga hur jag skrev det dar.. jag kopierade.

Men HERREGUD!!!!

Jag visste inte att han var 15 eller vad han f*n är!!!!!!

<_<

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst MacGyver

Det jag inte gillar med denieru är att han blir så snabbt emot en för man har skrivit något han inte gillar.

 

Förresten så är jag garkan.. snyggt jobbat.

Beter man sig som en idiot innan man vunnit min respekt så hittar jag ofta anledningar till att hata folk.

 

Men HERREGUD!!!!

Jag visste inte att han var 15 eller vad han f*n är!!!!!!

<__<

Men HERREG*D!!!!!!!!!!!!!11111111111111!!!

 

Jag fatar inte vafd du skriver, du är dummare en P9 po siddan :angry: :angry: :angry: :angry: :angry:

 

Ps3Boj är i mina ögon jobbig då han går och 'tycker' lika mycket och högt som alla andra småbarn. En normal person diskuterar ju utan att ANVÄNDA CAPS eller spotta ur sig förolämpningar på rullande band.
En normal person ja, men vi som kör med vänsterstil spottar ut sig förolämpningar på rullande band, så är det.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Ps2Boj

Ps3Boj är i mina ögon jobbig då han går och 'tycker' lika mycket och högt som alla andra småbarn. En normal person diskuterar ju utan att ANVÄNDA CAPS eller spotta ur sig förolämpningar på rullande band.

En normal person ja, men vi som kör med vänsterstil spottar ut sig förolämpningar på rullande band, så är det.

 

 

Denieru, du är bara för skön.

Nu hatar jag dig inte längre ^^.

 

@Tolin: jag förolämpade inte xbox360 snubben, jag sa bara sanningen..

Han bevisade ju det med sitt följande inlägg..

kkthnxbaicu2morrow..

 

ps. tycker högt som ett småbarn?

Jag sa bara min åsikt och det var ju f*n någon här som sa att man får ha sin egen åsikt.

Antingen håller du med den personen eller så är du en hycklare..

Redigerat av Ps2Boj
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ps3Boj är i mina ögon jobbig då han går och 'tycker' lika mycket och högt som alla andra småbarn. En normal person diskuterar ju utan att ANVÄNDA CAPS eller spotta ur sig förolämpningar på rullande band.

En normal person ja, men vi som kör med vänsterstil spottar ut sig förolämpningar på rullande band, så är det.

 

Finns ett fint citat från Rousseau:

 

"Förolämpningar är argument som används av folk som har fel."

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Ps2Boj

Ok, förlåt alla som tycker jag är jobbig, jag ska försöka förbättra mig.

Förlåt ps2boj, jag visste inte att du var garkan.

Säg inte förlåt..

Du har inte gjort något fel alls.

 

Kom bara inte in och säg små grejen, ändå om du inte känner mig.

Kommer jag in i forumet och säger Stick för att du kanske säger något konstigt?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ok, förlåt alla som tycker jag är jobbig, jag ska försöka förbättra mig.

Förlåt ps2boj, jag visste inte att du var garkan.

Säg inte förlåt..

Du har inte gjort något fel alls.

 

Kom bara inte in och säg små grejen, ändå om du inte känner mig.

Kommer jag in i forumet och säger Stick för att du kanske säger något konstigt?

 

Men jag tänkte att du typ var en 7 åring som blivit medlem och var världens noob på att stava.

Då tänkte jag: "Men du sätter jag stopp".

Eller liknande, visste inte att det var du.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Ps2Boj

Ok, förlåt alla som tycker jag är jobbig, jag ska försöka förbättra mig.

Förlåt ps2boj, jag visste inte att du var garkan.

Säg inte förlåt..

Du har inte gjort något fel alls.

 

Kom bara inte in och säg små grejen, ändå om du inte känner mig.

Kommer jag in i forumet och säger Stick för att du kanske säger något konstigt?

 

Men jag tänkte att du typ var en 7 åring som blivit medlem och var världens noob på att stava.

Då tänkte jag: "Men du sätter jag stopp".

Eller liknande, visste inte att det var du.

 

No probs, nu lägger vi dock ner denna lilla diskussion.

 

BTT: Om trådskaparen nu blir trött på att vi tycker att felstavning och omogenhet inte är något bra så kan han

hitta något annat forum att förstöra med onödiga trådar, fuska.nu är ju ett bra exempel.

 

Lås tråden, plx?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Daniz

Learn to read.... "Jag hatar inte personer som framför sina åsikter, jag hatar folk som skriver "Snälla, stick härifrån" när man försöker visa hur jobbiga dom också varit när dom började på detta forum."

 

Sen nar spelar aldern nan roll pa hur mogen man ar? Du ar bara omogen that's it, spelar ingen roll omd u skulle varit 20 eller 11 beter man sig som du gor ar man omogen, kthnxbai. Egentligen lamnat detta stallet men nar man far en lank pa msn med en sa har korkad trad sa kanner man sig bara tvungen att svara.

 

Innan nagon efterbliven person som tror att han/hon ar smart papekar att jag inte kan stava. Jag kan stava... har bara inte åäö pa datorn. Smartskaftet som nu ska fraga hur jag skrev det dar.. jag kopierade.

Men HERREGUD!!!!

Jag visste inte att han var 15 eller vad han f*n är!!!!!!

<_<

 

Vad du gör som är jobbigt? CAPS och överanvändning av '!?' till att börja med.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...