Killingspree Skrivet 13 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2009 Det är ju en tur dag inte oturs dag. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 13 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2009 Strömavbrott i halva stan, men jag drabbades inte av det. Bussen som går till skolan drivs på biogas och fungerar inte bra i mindre än -20 som det var idag t.ex så därför la den nästan av, den körde kanske bara i 30km/h till skolan så jag kom 15 minuter försent. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 13 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2009 ok jag hade faktist lite otur idag, fick tbx et matte prov och hade råkat göra ett litet slarvfel så fick bara vg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 13 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2009 Oturligt idag; Cowboysoppa Tur; Håltimme, Läsförståelseprov som jag fick MVG på sa min lärare efter en snabbcheck, slutade efter 15min på sista lektionen and so on.. Jefflar vilken otursdag! Dessutom är mina lyckotal 11 och 13 :> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 13 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2009 Jag har inte haft otur i dag än :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 13 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2009 jag halkade på en isfläck när jag skulle gå av bussen idag :( fast annars har ja inte haft någon otur Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NintendoGuy Skrivet 13 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2009 Inte vad jag kan minnas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 13 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2009 Ja. Otursdag 100%. Raidade hela naxx då (i wow) lootade 5 saker jag behövde - vann inget. Dessutom droppades inte min gun i Kel'thuzad. Och sen wipeade vi på Malygos när han hade 200k hp :):):) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ranjo Skrivet 13 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2009 kanske lite sent nu men i morse hade vattnet slutat funka för alla i området där jag bor...tror nog inte att de hade med fredag den 13:de att göra, men man vet aldrig =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 13 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2009 2 otur idag. Polares jacka blir baxad, jobbigt kemiprov, själv såg man filmen fredag den 13:e på bio. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 13 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2009 året 1337 var säkert också oroande, visst? Ganska konstigt, disco idag (igår) och många strulade så de gick bra för dem (Y) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 14 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2009 2 otur idag. Polares jacka blir baxad, jobbigt kemiprov, själv såg man filmen fredag den 13:e på bio. Den måste jag se / skaffa ;'D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.