SoulOfDeath Skrivet 13 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2009 (redigerat) Asså vad är egentligen meningen med skräckfilmer?? Dom har ingen direkt genomtänkt handling, bara mytisk och skrämsel överallt... Som genrn lyder: skräck Jo visst, men det finns folk som inte blir skrämda av en skräckfilm.....så vad ör det för idé att kolla på en då, om man inte blir skrämd??? Redigerat 13 Februari 2009 av melvispressby Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 13 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2009 Man tycker väl att det är kul och roligt, varför skulle man kolla annars? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SoulOfDeath Skrivet 13 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2009 (redigerat) OfT: ojj, jag postade detta i fel forum.....Kan nån flytta det? OnT: Hur kan man tycka en skräckis är kul eler rolig? Jag tycker inte skräckisar är bra + att jag tycker att handlingen är ganska simpel. Bättre filmer finns ju. T.ex. äventyr och komedier... Redigerat 13 Februari 2009 av melvispressby Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 13 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2009 Dom helt enkelt njuter av att kolla på det. En av livets stora frågor. Jag kollar inte så mycket, bara ibland, tycker det är jäkligt kul att bli lite uppskrämd ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 13 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2009 Asså vad är egentligen meningen med skräckfilmer?? Dom har ingen direkt genomtänkt handling, bara mytisk och skrämsel överallt... Generalisera mera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 13 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2009 ---> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 13 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2009 OfT: ojj, jag postade detta i fel forum.....Kan nån flytta det? OnT: Hur kan man tycka en skräckis är kul eler rolig? Jag tycker inte skräckisar är bra + att jag tycker att handlingen är ganska simpel. Bättre filmer finns ju. T.ex. äventyr och komedier... Äventyr är ingen film, det är en genre, samma med skräck och komedi. Du kan inte säga att en genre har dålig handling lol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 13 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2009 (redigerat) Jag tycker skräck är den bästa genren :D Men tex: The Texas Chainsaw Massacre har handling... Redigerat 13 Februari 2009 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 13 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2009 Skräckfilmer kan ju visst ha bra handling. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 13 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2009 Antingen så kan det vara för att man gillar skräck och blir skrämd av det eller att det kul eller att det är en bra och spännande handling helt enkelt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 14 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2009 Komedierna nuförtiden är för överdrivna imo, känns bara så sjukt fake..Skräckisarna är ju för att skrämma folk, antingen psykisk terror eller bara så man blir äcklad .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 14 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2009 Komedierna nuförtiden är för överdrivna imo, känns bara så sjukt fake..Skräckisarna är ju för att skrämma folk, antingen psykisk terror eller bara så man blir äcklad .. Yesman. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.