Rememberme Skrivet 13 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2009 Det verkar som att många har det här problemet. Alltså att när man ska spela på en server som använder Punkbuster så kickas man från servern. Därför gör jag en "guide" om hur man fixar det. 1. Högerklicka på spelets ikon på skrivbordet. 2. Välj egenskaper 3. Välj Kompatibilitet 4. Kryssa i rutan Kör det här programmet som en administratör Det funkar perfekt på Battlefield 2 om man har Windows Vista. Vet dock inte om det fungerar på något annat Battlefield spel eller på t ex Windows XP! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 13 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2009 tack! det fungerar,äntligen kan jag lira Bf2 online :sorcerer: :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rememberme Skrivet 14 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2009 tack! det fungerar,äntligen kan jag lira Bf2 online :sorcerer: :gitarr:varsågod! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CookieMan Skrivet 4 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2009 Tack så jättemycket! Nu kan jag lira BF 2 igen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kaine Skrivet 22 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2009 Hoppas Hoppas Hoppas!!!! Det funkar på Windows XP då blir jag över lycklig! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CookieMan Skrivet 23 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2009 Hoppas Hoppas Hoppas!!!! Det funkar på Windows XP då blir jag över lycklig! :DFunkade för mig på Windows XP... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OOME Skrivet 24 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2009 JA! Tack, nu vet jag vad jag ska säga till mina polare :D De har haft skit mycket problem med PunkBuster just med Vista också! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RedSnake Skrivet 2 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2009 hejfdsafkjbdsaf Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kaine Skrivet 16 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2009 Det funkade ju inte och vad har egenskaper att göra med punktbuster? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 24 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2009 punkbustern tror att du är något dåligt, om du ändrar detta så är det inte så.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 25 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2009 Tackar, det fungerade! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 27 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2009 Funkar detta på 2142 med ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg