Rullis Skrivet 16 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2009 Tja. Har precis installerat om mina drivrutiner till mitt grafikkort och lite sånt. Men nu blev typ all text på datorn och när jag är inne på internet lite mer "blurry" om ni förstår vad jag menar med det. Kan även säga att det ser mera 'klart' ut från avstånd, men det är inte så jag vill ha det. Något som vet hur man ändrar tillbaka? Tackar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 16 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2009 Tja. Har precis installerat om mina drivrutiner till mitt grafikkort och lite sånt. Men nu blev typ all text på datorn och när jag är inne på internet lite mer "blurry" om ni förstår vad jag menar med det. Kan även säga att det ser mera 'klart' ut från avstånd, men det är inte så jag vill ha det. Något som vet hur man ändrar tillbaka? Tackar. Screenshot? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 16 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2009 Det blir inte likadant på screenshotet. Men på vissa ställen är texten lite mer "ihop tryckt" även. Det kan ju vara för att det är slighty andra drivrutiner men. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 16 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2009 Det blir inte likadant på screenshotet. Men på vissa ställen är texten lite mer "ihop tryckt" även. Det kan ju vara för att det är slighty andra drivrutiner men. Byt upplösning på skärmen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 16 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2009 Det blir inte likadant på screenshotet. Men på vissa ställen är texten lite mer "ihop tryckt" även. Det kan ju vara för att det är slighty andra drivrutiner men. Byt upplösning på skärmen? Har samma som jag hade innan jag fixade mina drivrutiner, det skall vara samma. :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst aJwant2bme Skrivet 16 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2009 Har samma som jag hade innan jag fixade mina drivrutiner, det skall vara samma. :o Testa ändå ? Kanske blir bättre :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 16 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2009 Har samma som jag hade innan jag fixade mina drivrutiner, det skall vara samma. :o Testa ändå ? Kanske blir bättre :P Kommer ändå inte köra med någon annan upplösning. Och nu blev hela iTunes lila också, trevligt ._. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 16 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2009 Testa installera om igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 18 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2009 det är ngt med drivrutinerna ja, laddade du hem dom rätta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 18 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2009 ClearType? Det tar ett tag innan ögat vänjer sig men det är värt det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 18 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2009 ClearType? Det tar ett tag innan ögat vänjer sig men det är värt det.vad är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 18 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2009 ClearType? Det tar ett tag innan ögat vänjer sig men det är värt det.men det är snyggare om Itunes blev lila, testa avmagnetisera skärmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.