Sidney Skrivet 16 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2009 Hallå där. När jag var i Stormwind förut idag avslutades WoW. När jag sedan försökte sätta på det igen så fick jag upp detta meddelande. Jag har DirectX 9 installerat och de senaste drivrutinerna till mitt grafikkort. Så jag antar att det är "WoW was unable to start up 3D acceleration." Vad är det och hur kan jag fixa det. Jag har även använt repair utan framgång. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 16 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2009 Prova att uppdatera drivrutinerna till ditt grafikkort. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 16 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2009 annars kan du testa med repair om det inte funkar med att uppdatera drivrutinerna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 16 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2009 Repair var just det han gjorde..(Som inte funkade) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 16 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2009 Har kört repair två gånger och som sagt så har jag de senaste drivrutinerna til mitt grafikkort. Hoppas det fungerar imorgon...och fortsätter säga som vanligt. Elektronik är skum. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 16 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2009 (redigerat) Hallå där. När jag var i Stormwind förut idag avslutades WoW. När jag sedan försökte sätta på det igen så fick jag upp detta meddelande. Jag har DirectX 9 installerat och de senaste drivrutinerna till mitt grafikkort. Så jag antar att det är "WoW was unable to start up 3D acceleration." Vad är det och hur kan jag fixa det. Jag har även använt repair utan framgång. Prova att uppdatera drivrutinerna till ditt grafikkort. annars kan du testa med repair om det inte funkar med att uppdatera drivrutinerna Hursomhelst, har du testat bara starta om datorn om det hjälper? Redigerat 16 Februari 2009 av Boffaroffe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 17 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2009 Om du har kvar någon skiva från när du köpte datorn så kan du prova att använda den. Funkade för mig : > Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xcango Skrivet 10 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2009 Det hände så för min lillebrorsa han Grafikkort hade gått åt h*lvete!! sen fick pappa köpa nytt vet inte om de är samma problem men vi gjorde rent datorn asså från dam och skit och rensa sen prova vi gammla grafik kortet då funka de sen gick de åt skogen igen men vi hade ett nytt som ja sa!.. Prova updatera och massa! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HaSsE93 Skrivet 11 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2009 Hallå där. När jag var i Stormwind förut idag avslutades WoW. När jag sedan försökte sätta på det igen så fick jag upp detta meddelande. Jag har DirectX 9 installerat och de senaste drivrutinerna till mitt grafikkort. Så jag antar att det är "WoW was unable to start up 3D acceleration." Vad är det och hur kan jag fixa det. Jag har även använt repair utan framgång. Brukar komma upp för mig också, trycker bara ner den och startar igen, så funkar det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 11 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2009 (redigerat) Låter som att nån inställning har blivit skumm eller att ditt grafikkort har gått sönder, funkar ditt grafikkort i andra spel? Eller om du inte har provat starta om datorn bör du prova det först, jag brukade få saker som låste min dator i nått 16färgers läge ibland när jag lirade wow, då funkade det bara att starta om. Redigerat 11 Mars 2009 av Payback Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg