incognito Skrivet 12 April 2004 Rapport Dela Skrivet 12 April 2004 Köper nåt nödvändigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 13 April 2004 Rapport Dela Skrivet 13 April 2004 sparar kanske... spel köper man oftast nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 2 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2005 innan var det bara spel o spel men nu har jag fattat hur mycket jag slösar på det så jag köper kanske ett spel lite då o då men väldigt sällan. köper mest one piece böcker just nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orangekola Skrivet 2 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2005 Sparar oftast :) Fast ibland tjänar jag ihop andra småpengar när det behövs, så att jag får ihop till just det spelet eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 3 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2005 Jag får 500:- i månaden det mesta slösar jag bort typ på ginza lr på Café Crossroad där man sitter å lirar mini lan på 8 pers på c.s 1.6 å campar på de_rats(lr vad den nu heter) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 3 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2005 Jag sparar tills jag har mycket då köper jag ett spel Sen sparar jag igen Fast nu köper jag nästan inga spel Får 150 kr i månaden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Balrog Skrivet 5 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2005 Jag slösar upp alt så jäkla snabbt :cry: , Men ibland sparar jag ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 5 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2005 (redigerat) Två semesterresor i år, så mina nuvarande pengar vill jag inte tala om. Bränsle till ångmaskin kostar skjortan det också. Ack. Redigerat 5 Augusti 2005 av nebbig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Johan3043 Skrivet 5 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2005 Jag köper upp min veckopeng jämt :( Har inte lust att spara jag köper godis eller spel hehe Vi åker varje vecka till Ge-Kås i ullared och dte e den billigaste och största afären i sverige :cool: Jag låvar dom har allt utan mat hehe Jag får bara 40kr i veckan <_< Förr fick jag 60 men nu bara 40 :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 10 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2005 de åker i spargrisen... sen åker grisen till slaktbänken när jag ser nåt spel som jag gärna vill ha.. ibland blir det nya spel 2 månader irad... och ibland går det flera månader utan att jag använder mina pengar.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 10 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2005 Lånar ut till mamma oftast men spar nästan alltid 200 kr till premium på tibia var 3e månad -. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 10 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2005 sparar nåt tills jag hittar nåt å köpa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.