DiRtY Skrivet 17 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2009 Tja, lirade lite halo 3 med några polare idag, och när det nästan var slut så frågade en av dem mig hur man gör på xbox live för att tacka de andra spelarna för en god match och jag sa att jag inte visste och frågade varför han undrade. Så nu frågar jag er av ren nyfikenhet, hur tackar man för en god match?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HaSsE93 Skrivet 17 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2009 Tja, lirade lite halo 3 med några polare idag, och när det nästan var slut så frågade en av dem mig hur man gör på xbox live för att tacka de andra spelarna för en god match och jag sa att jag inte visste och frågade varför han undrade. Så nu frågar jag er av ren nyfikenhet, hur tackar man för en god match?? Säger i micken good game eller skickar ett meddelande gg=good game? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 17 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2009 ok, men jag såg nån stans att man typ skött massa salvor i luften elelr gjorde teabags (vad det nu är). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 18 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2009 (redigerat) Ingen av dom betyder good game så vitt jag vet. Teabagging är för övrigt när man går fram till en spelare man nyss dödat och duckar och ställer sig upp (flera ggr) när man står på dom vilket inte är speciellt schyst. Redigerat 18 Februari 2009 av Collez Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 18 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2009 ok, men jag såg nån stans att man typ skött massa salvor i luften elelr gjorde teabags (vad det nu är). Tror inte att folk uppskattar att bli T-baggade... o_o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 18 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2009 Så vitt jag vet finns det någon slags "proximity chat" så att du kan höra motståndarna prata när du är nära. Såg det på någon av menyerna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellbringer Skrivet 18 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2009 (redigerat) ok, men jag såg nån stans att man typ skött massa salvor i luften elelr gjorde teabags (vad det nu är). Och det såg du på webhallens hemsida om jag har rätt. http://www.webhallen.com/list_group.php?avd=1&group=1258 Själv har jag fått veta att teabags är det rätta svaret. Redigerat 18 Februari 2009 av hellbringer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 18 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2009 ok, men jag såg nån stans att man typ skött massa salvor i luften elelr gjorde teabags (vad det nu är). Och det såg du på webhallens hemsida om jag har rätt. http://www.webhallen.com/list_group.php?avd=1&group=1258 Själv har jag fått veta att teabags är det rätta svaret. kan har varit därifrån jag hört det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 18 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2009 Haha aldrig att det är teabags, det är ju inte speciellt schyst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xnx Skrivet 18 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2009 ok, men jag såg nån stans att man typ skött massa salvor i luften elelr gjorde teabags (vad det nu är). Tror inte att folk uppskattar att bli T-baggade... o_o Klicka bara på senaste spelare mött, sen klickar du på Send feedback. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 19 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2009 Teabag är ju en förnedring, det är som att säga: Du blev ägd j*vla noob... Har jag rätt? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 19 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2009 Så vitt jag vet finns det någon slags "proximity chat" så att du kan höra motståndarna prata när du är nära. Såg det på någon av menyerna.. Jo, det finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.