Nyllet Skrivet 6 April 2004 Rapport Dela Skrivet 6 April 2004 hoppas du vet vad 32167 betyder i heroes 2 :D fast mit bästa lag var utan det hade: 100k Black dragon 100k Pheonix 100k Bone Dragon 100k Medusa 100k Titans Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moody Skrivet 6 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 April 2004 Jag har inte heroes2... Vilket bra lag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 6 April 2004 Rapport Dela Skrivet 6 April 2004 2 eller 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moody Skrivet 6 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 April 2004 okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimen Skrivet 6 April 2004 Rapport Dela Skrivet 6 April 2004 3an e det bästa PS: Har inte spelat nått utav dom andra :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 6 April 2004 Rapport Dela Skrivet 6 April 2004 Jag har inte heroes2... Vilket bra lag! jupp det bästa laget som går tror jag kommer inte ihågtycker du borde försöka skafa heroes2 det är jäkligt bra :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moody Skrivet 6 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 April 2004 När man gör en bana kan man göra så att gubbarna får mycket liv m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 2:an är ju sämst...kan ni inte komma på någon bättre Heroes!! :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 2:an är bäst för man kan uppgradera lite.Bästa fighter och spelkänsla 3:an går ju förhel'ete allt att uppradera det är dåligt 4:FULT och långtråkigt och sen dålig ide med hjälten 1:an viist ja glömde denna samma sak som 2:an mindre banor och inget går att uppgradera Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moody Skrivet 7 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 Ja 4:an är långtråkig. 3:an den tycker jag är bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Affe Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 3:an är lungt bäst!, 2:an har jag bara haft ett demo på... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quisties Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 Heroes IV of might and magic är bäst. Okej, ärligt talat har jag bara spelat fyran, men det är bäst enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.