Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

På grund av ombyggnaden av affären så kommer det från och med nu EJ vara möjligt att tjäna in några nya FuskaMynt. Affären beräknas öppnas på söndagskvällen och då blir det möjligt att tjäna FuskaMynt igen.

• Svar 30
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet

Yay! Ombyggnad av affären! :D

Hoppas det kommer några nya coola funktioner.

En fråga bara, kommer vi att få se lotteriet igen!? Det vore så :cool: om det kommer tillbaka!

Skrivet

Ni får gärna komma med förslag på funktioner till affären men fokus ligger på att bygga om den helt från grunden och ta med de funktioner som finns nu och används mycket eller gör nytta. Detta innebär att en hel del saker från affären försvinner då vi inte anser det tillför tillräckligt mycket eller helt enkelt används för lite.

Kommer ni med förslag så beskriv de så noga ni kan. Kom helst dock med förslag på "mindre" funktioner då några större inte lär dyka upp nu iaf.

Skrivet

Ni får gärna komma med förslag på funktioner till affären men fokus ligger på att bygga om den helt från grunden och ta med de funktioner som finns nu och används mycket eller gör nytta. Detta innebär att en hel del saker från affären försvinner då vi inte anser det tillför tillräckligt mycket eller helt enkelt används för lite.

Kommer ni med förslag så beskriv de så noga ni kan. Kom helst dock med förslag på "mindre" funktioner då några större inte lär dyka upp nu iaf.

Nån typ av rabbatkupong som man får genom att skicka in fusk/omdömen/nyheter, rabattkupongen kan ligga på 5 % rabatt.

Bara en idé ..

Skrivet

Sänka varningskortet till kanske 8000 istället

Hoppas bara du fatttar att jag var oseriös i mitt förra inlägg

nej 4000 eller 5000 högst 7000

De är klart jag förstod :P

Men jag tycker dom minst ska vara 6000 iallafall

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...