fredu Skrivet 18 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2009 Att ''ändra din titel'' ska vara lite billigare.Vad är "Ändra din titel"?Har aldrig riktigt fatta det.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 18 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2009 Att ''ändra din titel'' ska vara lite billigare.Vad är "Ändra din titel"?Har aldrig riktigt fatta det.. inte jag heller :oTror nog de är namn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 18 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2009 Att ''ändra din titel'' ska vara lite billigare. Vad är "Ändra din titel"? Har aldrig riktigt fatta det.. inte jag heller :o Tror nog de är namn Istället för rank, exempel "#3 mini fuskare". Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 18 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2009 Att ''ändra din titel'' ska vara lite billigare. Vad är "Ändra din titel"? Har aldrig riktigt fatta det.. inte jag heller :o Tror nog de är namn Istället för rank, exempel "#3 mini fuskare". Jaha!Tack för att du sa de... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 18 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2009 Att ''ändra din titel'' ska vara lite billigare. Vad är "Ändra din titel"? Har aldrig riktigt fatta det.. inte jag heller :o Tror nog de är namn Istället för rank, exempel "#3 mini fuskare". ... så kan det stå "Börsmäklare" eller "Strepsils" eller något annat du känner för! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 18 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2009 hoppas det blir några kul saker som man kan slösa sin fm på. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 18 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2009 Kommer vi behålla våra FM? Asså få samma som innan? Förstod inte riktigt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 18 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2009 En logg såklart? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 18 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2009 En logg såklart?Kommer ;) Några prisförändringar kommer ej ske. Dock får ni gärna komma med förslag på andra funktioner som kan vara bra att ha samt lite bra eller onödiga föremål ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 18 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2009 ändra font och färg på namnet skulle vara trevligt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 18 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2009 ändra font och färg på namnet skulle vara trevligtTänkte precis föreslå det här med när jag läste tråden."Glimmrande namn" osv försvann då IE inte stödde den funktionen när den kom. Men att ändra färg/font på namnet kan jag nästan försäkra dig om funkar. Tänkte att man kanske skulle kunna få välja mellan 10-20 olika gränssnitt och färger som sedan ändrar sitt visningsnamn. Liknande glimmrande namn, skugga osv som fanns i tidigare versionen av fuska. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 19 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2009 ändra font och färg på namnet skulle vara trevligtTänkte precis föreslå det här med när jag läste tråden."Glimmrande namn" osv försvann då IE inte stödde den funktionen när den kom. Men att ändra färg/font på namnet kan jag nästan försäkra dig om funkar. Tänkte att man kanske skulle kunna få välja mellan 10-20 olika gränssnitt och färger som sedan ändrar sitt visningsnamn. Liknande glimmrande namn, skugga osv som fanns i tidigare versionen av fuska. Härligt nya (gamla) saker. D; Fake rank ? Som Soldier Front. (Garv) Färger på ämnet ? Kanske för jobbigt ? Ny färg på forumet ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg