Hivee Skrivet 3 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2009 Hivee, vad använde du för att skapa det "mönstret" runt chaten o minimapen? :S Inte mina, antagligen gjorda i photoshop eller nåt Jag menade addonet så att du fick dom där :P EePanels2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 4 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2009 Har fixat med den här typ aslänge, blev ganska nöjd j*vlar, najs :o Men den fula klockan är fortfarande kvar :verymad: Den är asball Agreed. Vad använde du för att skapa det UI:t? ReTealCursor Ace2/3 BadBoy badt Bartender4 BaudBag ButtonFacade Cartographer DBM DoubleWide eePanels2 ErrorRedirect Fubar/2 Macaroon, profiles NefTracking NUF OPie Prat 3 Quartz Recount RicoMiniMap SimpleBuffBars Skillet ZMobDB är allt >< Har du något emot ifall jag kopierar det? Ger såklart dig credits för idén om någon frågar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 4 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2009 Har fixat med den här typ aslänge, blev ganska nöjd j*vlar, najs :o Men den fula klockan är fortfarande kvar :verymad: Den är asball Agreed. Vad använde du för att skapa det UI:t? ReTeal Cursor Ace2/3 BadBoy badt Bartender4 BaudBag ButtonFacade Cartographer DBM DoubleWide eePanels2 ErrorRedirect Fubar/2 Macaroon, profiles NefTracking NUF OPie Prat 3 Quartz Recount RicoMiniMap SimpleBuffBars Skillet ZMobDB är allt >< Har du något emot ifall jag kopierar det? Ger såklart dig credits för idén om någon frågar. Inte alls Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 4 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2009 Mitt UI ser ut som ett bombnedslag nu x_X Kommer nog ta ett tag att fixa allt det här så att det ser snyggt ut. Ger upp efter att ha försökt i trettio minuter, detta kräver för mycket tålamod. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yillian Skrivet 4 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2009 Här är pallyn. 14k heal och idle. (i know, huge hammah!) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 4 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2009 Hivee du skulle inte kunna tänka dig att ladda upp ditt UI? :S Får inte mitt till att se bra ut :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
g1zm0 Skrivet 4 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2009 Postar väll det jag använder atm. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 4 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2009 Postar väll det jag använder atm. Pro UI. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 4 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2009 Hivee du skulle inte kunna tänka dig att ladda upp ditt UI? :S Får inte mitt till att se bra ut :SInte precis, tar timmar att få allt rätt, man får leka runt med sakerna lite Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 4 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2009 Alla lyckas mitt sina UI:n mitt ser ut som skit xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yillian Skrivet 4 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2009 Alla lyckas mitt sina UI:n mitt ser ut som skit xDUI är överskattad.Minst 5 addons är helt onödiga på allas bilder.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 4 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2009 Alla lyckas mitt sina UI:n mitt ser ut som skit xDUI är överskattad.Minst 5 addons är helt onödiga på allas bilder.. Och.. det gör UI's överskattade? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg