Hivee Skrivet 3 Maj 2009 Rapport Skrivet 3 Maj 2009 Hivee, vad använde du för att skapa det "mönstret" runt chaten o minimapen? :S Inte mina, antagligen gjorda i photoshop eller nåt Jag menade addonet så att du fick dom där :P EePanels2
Garone Skrivet 4 Maj 2009 Rapport Skrivet 4 Maj 2009 Har fixat med den här typ aslänge, blev ganska nöjd j*vlar, najs :o Men den fula klockan är fortfarande kvar :verymad: Den är asball Agreed. Vad använde du för att skapa det UI:t? ReTealCursor Ace2/3 BadBoy badt Bartender4 BaudBag ButtonFacade Cartographer DBM DoubleWide eePanels2 ErrorRedirect Fubar/2 Macaroon, profiles NefTracking NUF OPie Prat 3 Quartz Recount RicoMiniMap SimpleBuffBars Skillet ZMobDB är allt >< Har du något emot ifall jag kopierar det? Ger såklart dig credits för idén om någon frågar.
Hivee Skrivet 4 Maj 2009 Rapport Skrivet 4 Maj 2009 Har fixat med den här typ aslänge, blev ganska nöjd j*vlar, najs :o Men den fula klockan är fortfarande kvar :verymad: Den är asball Agreed. Vad använde du för att skapa det UI:t? ReTeal Cursor Ace2/3 BadBoy badt Bartender4 BaudBag ButtonFacade Cartographer DBM DoubleWide eePanels2 ErrorRedirect Fubar/2 Macaroon, profiles NefTracking NUF OPie Prat 3 Quartz Recount RicoMiniMap SimpleBuffBars Skillet ZMobDB är allt >< Har du något emot ifall jag kopierar det? Ger såklart dig credits för idén om någon frågar. Inte alls
Garone Skrivet 4 Maj 2009 Rapport Skrivet 4 Maj 2009 Mitt UI ser ut som ett bombnedslag nu x_X Kommer nog ta ett tag att fixa allt det här så att det ser snyggt ut. Ger upp efter att ha försökt i trettio minuter, detta kräver för mycket tålamod.
Gäst Yillian Skrivet 4 Maj 2009 Rapport Skrivet 4 Maj 2009 Här är pallyn. 14k heal och idle. (i know, huge hammah!)
Apex Skrivet 4 Maj 2009 Rapport Skrivet 4 Maj 2009 Hivee du skulle inte kunna tänka dig att ladda upp ditt UI? :S Får inte mitt till att se bra ut :S
Hivee Skrivet 4 Maj 2009 Rapport Skrivet 4 Maj 2009 Hivee du skulle inte kunna tänka dig att ladda upp ditt UI? :S Får inte mitt till att se bra ut :SInte precis, tar timmar att få allt rätt, man får leka runt med sakerna lite
Apex Skrivet 4 Maj 2009 Rapport Skrivet 4 Maj 2009 Alla lyckas mitt sina UI:n mitt ser ut som skit xD
Gäst Yillian Skrivet 4 Maj 2009 Rapport Skrivet 4 Maj 2009 Alla lyckas mitt sina UI:n mitt ser ut som skit xDUI är överskattad.Minst 5 addons är helt onödiga på allas bilder..
Hivee Skrivet 4 Maj 2009 Rapport Skrivet 4 Maj 2009 Alla lyckas mitt sina UI:n mitt ser ut som skit xDUI är överskattad.Minst 5 addons är helt onödiga på allas bilder.. Och.. det gör UI's överskattade?
Rekommendera inlägg