Hivee Skrivet 28 December 2009 Rapport Dela Skrivet 28 December 2009 Nya är pitbull (pga texten), andra är aguf Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 28 December 2009 Rapport Dela Skrivet 28 December 2009 http://i58.photobucket.com/albums/g266/Matusu/UI-6.jpg Inte klar dock Gillar det, men inte din United Frame. Gör du allt själv i Photoshop? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 28 December 2009 Rapport Dela Skrivet 28 December 2009 Inte mycket att göra i photoshop, textures till bakgrunderna är de som redan finns i kgpanels Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 28 December 2009 Rapport Dela Skrivet 28 December 2009 aha, är ganska kåt på att få ett snyggt men cleant UI. Kör atm inte med KGpanels, kan inte ett skit om de Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 28 December 2009 Rapport Dela Skrivet 28 December 2009 Inte mycket att göra i photoshop, textures till bakgrunderna är de som redan finns i kgpanelsDe som redan finns i KGpanels? :o de är ascoola... har försökt att göra ett liknande men allt blir bara skit. vågar inte lägga upp bild här lol ;S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 28 December 2009 Rapport Dela Skrivet 28 December 2009 My bad, de finns på min dator, kan inte ladda upp blp filer i ett pack dock Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 28 December 2009 Rapport Dela Skrivet 28 December 2009 (redigerat) hittade en texture som heter HalBorder i KgPanels och experimenterade lite med den ;D ignorera mini-mapen, jag vet att den e ful som fan http://img64.imageshack.us/img64/2204/wowscrnshot122809033707.jpg Redigerat 28 December 2009 av Necromancer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 28 December 2009 Rapport Dela Skrivet 28 December 2009 Så, Hivee, en matkritiker är toppkock som kritiserar andra? Idiot, sluta säga skitsnack. Jag gör mitt UI bara för att panga dps, inte för att få det att se bra ut. Hade jag velat ha det bra skulle jag fixat det för länge sen. Fråga Organism om jag är garkan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 28 December 2009 Rapport Dela Skrivet 28 December 2009 (redigerat) - Redigerat 28 December 2009 av Hivee Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
g1zm0 Skrivet 28 December 2009 Rapport Dela Skrivet 28 December 2009 Ur combat: I combat med chat-bakgrund, grid, omen och recount igång. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 28 December 2009 Rapport Dela Skrivet 28 December 2009 Ur combat: I combat med chat-bakgrund, grid, omen och recount igång. Känner igen den fån en video jag såg på youtube o: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
g1zm0 Skrivet 28 December 2009 Rapport Dela Skrivet 28 December 2009 Ur combat: I combat med chat-bakgrund, grid, omen och recount igång. Känner igen den fån en video jag såg på youtube o: Mycket möjligt, det är LUI v2.0 om någon undrar. Länk http://www.wowinterface.com/downloads/info14130-LUIv2.0.html Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg