Hoppa till innehåll

Oskuld?


Gäst iNexcusablee
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 245
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Fyfan, du hittade precis något man kan jämföra med sex.

Jaha, så det är alltså inte skönare än så? Då missar man ju inget.

 

Då har du aldrig upplevt panikartad skitnödighet min gosse.

 

Jo fan va längesedan man pissade på det sättet. Jo men det e najz
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När jag skiter ibland har jag en speciell position. Men jag säger inte vad jag gör, det är pinsamt.

Internet är ju till för att man ska kunna berätta såna grejer. Vi vet ju inte vem du är, det är ju bara roligt att höra. :o

(Så kanske man kan testa?)

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När jag skiter ibland har jag en speciell position. Men jag säger inte vad jag gör, det är pinsamt.

Internet är ju till för att man ska kunna berätta såna grejer. Vi vet ju inte vem du är, det är ju bara roligt att höra. :o

(Så kanske man kan testa?)

 

Men det vågar jag faktiskt inte säga. Inte ens min familj vet vad jag gör...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När jag skiter ibland har jag en speciell position. Men jag säger inte vad jag gör, det är pinsamt.

Internet är ju till för att man ska kunna berätta såna grejer. Vi vet ju inte vem du är, det är ju bara roligt att höra. :o

(Så kanske man kan testa?)

 

Men det vågar jag faktiskt inte säga. Inte ens min familj vet vad jag gör...

 

Det finns massa grejer jag sagt på internet som jag inte sagt till min familj. :o

Du är anonym så det spelar ju ingen roll vad du än säger så länge det inte är något olagligt. Kom igen, jag vill höra om bajstricket XD

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fast de ända bieffekterna sex har är psykiska, och psyket hos olika personer är olika. När det gäller sex så har alla olika moral. Om man har en inställning som passar kan man gå runt och ha sex med hela årskursen utan att det gör någonting (så länge det är okej för de andra också).

 

En god bakelse däremot är ohälsosam oavsett vilken inställning man har till den.

Aids, för de oförsiktiga... =S
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När jag skiter ibland har jag en speciell position. Men jag säger inte vad jag gör, det är pinsamt.

(nu skämtar jag lite)är positionen att du är inne på toan?

 

 

Fint skämt p9........

 

Har oskulden kvar tänkte sälja den på blocket kanske får några slantar ;D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fast de ända bieffekterna sex har är psykiska, och psyket hos olika personer är olika. När det gäller sex så har alla olika moral. Om man har en inställning som passar kan man gå runt och ha sex med hela årskursen utan att det gör någonting (så länge det är okej för de andra också).

 

En god bakelse däremot är ohälsosam oavsett vilken inställning man har till den.

Aids, för de oförsiktiga... =S

 

Ja men använd kondom bara XD
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...