unix Skrivet 21 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2009 Okej.. jag vill ha båda.. jag spelade nyss Killzone 2 demot, det var grymt, men nu har jag svårt att bestämma mej. Gta: IV eller Killzone 2? Vilken av dom är det bästa, roligaste, långaste spelet? >_< /pain Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 21 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2009 Killzone2. GTA IV tröttnar man snabbt på, enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 21 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2009 (redigerat) Gta 4¨ PS! Det heter längsta :P Redigerat 21 Februari 2009 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 21 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2009 K2 helt klart. Okej, jag kan inte veta att det är bäst. Men det ser riktigt bra ut och jag gillade te GTA IVs å mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 21 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2009 har själv inte Killzone 2 men köp de,man tröttnar snabbt på GTA IV Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandflygaren Skrivet 21 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2009 har själv inte Killzone 2 men köp de,man tröttnar snabbt på GTA IVHåller med, lade av mig skiten efter 30%, samma saker hela tiden..Killzone 2 däremot fick ju bra kritik av i stort sett alla tidningar/hemsidor och är ju enligt mig ett roligare spel det lilla jag har provat. Men varför inte köpa båda? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellbringer Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 Killzone 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kawa94 Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 Killzone 2 verkar mer intressant, kan inte sluta tänka på traliern. D: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HaSsE93 Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 Inte för jag lirat K2 men GTA IV är f*n skit kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 22 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 Ska nog ta och köpa båda, kommer nog bli kul för att jag har klarat alla GTA spel, och killzone's trailer, man blir ju helt paff av den. Så jaevla bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.