Killingspree Skrivet 23 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2009 1. Ramlade på dagis och slog i huvudet i en dörrkarm, blödde som f*n ur huvudet och var tvungen att lägga in titanplatta. 2. Ramlade i duschen efter en hockeymatch, slog upp hakan. Blood everywhere .. 3. Fick en trädgren som min kompis hade täljt 2 cm ovanför ögat, har ett ärr kvar efter det. (BLOD FTW) 4. Ramlade i en pulkabacke och bröt 2 fingrar, (landade på en sten mitt i back jävlen) Och ja, jag har varit med om ganska mycket i livet. lol du verkar gilla att göra illa dig :P det värsta jag varit med om var när jag skulle sticka hem från en polare och lånade morsans nycklar sen skulle jag tbx till polaren (min morsa var där) hade jag glömt nycklarna hemma och vi trodde vi var utlåsta men som tur var va källardörren öppen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elgen3000 Skrivet 24 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2009 NI kommer inte tro det men jag berätar det endå jo det var så här att jag var hos min farbror och vi skulle spela kort men då sa min farbror kan du hämta vatten åt mig då gorde ja det men då kolla jag på fönstret och där stog en svart kläd man med en yxa i ena handen och en kniv i andra och då hög han till i fönstret och sen sprang han mot dörren och banka på den och han kom in men som tur var att min farbror hadde en ganska farlig hunden som bet honom i benet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 24 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2009 NI kommer inte tro det men jag berätar det endå jo det var så här att jag var hos min farbror och vi skulle spela kort men då sa min farbror kan du hämta vatten åt mig då gorde ja det men då kolla jag på fönstret och där stog en svart kläd man med en yxa i ena handen och en kniv i andra och då hög han till i fönstret och sen sprang han mot dörren och banka på den och han kom in men som tur var att min farbror hadde en ganska farlig hunden som bet honom i benetDu har rätt. Jag tror inte på det (:. Det mest hjärtskärande är när man ser ens mamma/pappa gråta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 24 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2009 (redigerat) NI kommer inte tro det men jag berätar det endå jo det var så här att jag var hos min farbror och vi skulle spela kort men då sa min farbror kan du hämta vatten åt mig då gorde ja det men då kolla jag på fönstret och där stog en svart kläd man med en yxa i ena handen och en kniv i andra och då hög han till i fönstret och sen sprang han mot dörren och banka på den och han kom in men som tur var att min farbror hadde en ganska farlig hunden som bet honom i benetSom du sa, jag tror dig inte Men du, det var riktigt svår att läsa texten. 1: Inga punkter 2: Många stavfel 3: Gramatik var fel, tex: "då kolla jag på fönstret" Redigerat 26 Februari 2009 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ille Skrivet 24 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2009 (redigerat) Det värsta som jag har gjort att va när jag började joina på habbo så gjorde jag så jag fick en massa mynt! men då fick jag en massa räknigar fast det är inte barnens fel vi vet ju inget. jag visste inte att det skulle komma räkning (jag ringde med telefonen) jag trodde att det skulle va som kontant kort att man tappar pengar på mobilen men hur ska jag kunna veta jag var liten Redigerat 24 Februari 2009 av ille Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 24 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2009 Det värsta som jag har gjort att va när jag började joina på habbo så gjorde jag så jag fick en massa mynt! men då fick jag en massa räknigar fast det är inte barnens fel vi vet ju inget. jag visste inte att det skulle komma räkning (jag ringde med telefonen) jag trodde att det skulle va som kontant kort att man tappar pengar på mobilen men hur ska jag kunna veta jag var liten man måste väl godkänna villkorn för att bli medlem, det står väl där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 24 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2009 När jag var lost i Västerås :D Lol. Hm. Kanske när jag puttade ner min lillsyrra för källartrappen och plötsligt insåg vad jag hade gjort... Skadade hon sig? Ja, det var en lååång trappa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 24 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2009 När jag var lost i Västerås :D Lol. Hm. Kanske när jag puttade ner min lillsyrra för källartrappen och plötsligt insåg vad jag hade gjort... Skadade hon sig? Ja, det var en lååång trappa. hur illa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 24 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2009 (redigerat) NI kommer inte tro det men jag berätar det endå jo det var så här att jag var hos min farbror och vi skulle spela kort men då sa min farbror kan du hämta vatten åt mig då gorde ja det men då kolla jag på fönstret och där stog en svart kläd man med en yxa i ena handen och en kniv i andra och då hög han till i fönstret och sen sprang han mot dörren och banka på den och han kom in men som tur var att min farbror hadde en ganska farlig hunden som bet honom i benetSom du sa, jag tror dig inte Men du, det var riktigt svår att läsa texten. 1: Inga punkter 2: Många stavfel 3: Gramatike var fel, tex: "då kolla jag på fönstret" Grammatik* xD Sorry för två inlägg tätt inpå varandra, men räknade inte med att någon skulle skriva.. Anton99@ Ganska illa, jag tror hon fick ett jack i huvet eller nåt. Kommer inte ihåg mkt, men jag vet att det var rätt allvarligt. Plus diverse blåmärken. Redigerat 24 Februari 2009 av Dirtman Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 26 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2009 När jag var lost i Västerås :D Lol. Hm. Kanske när jag puttade ner min lillsyrra för källartrappen och plötsligt insåg vad jag hade gjort... Skadade hon sig? Ja, det var en lååång trappa. Aj, aj.Hoppas det gick bra iallafall :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrTast Skrivet 26 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2009 Det värsta som jag har gjort att va när jag började joina på habbo så gjorde jag så jag fick en massa mynt! men då fick jag en massa räknigar fast det är inte barnens fel vi vet ju inget. jag visste inte att det skulle komma räkning (jag ringde med telefonen) jag trodde att det skulle va som kontant kort att man tappar pengar på mobilen men hur ska jag kunna veta jag var litenOkej, då ska jag ut och skjuta nån. Jag kanske tror att det är ett spel :meddum: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 27 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2009 Det värsta som jag har gjort att va när jag började joina på habbo så gjorde jag så jag fick en massa mynt! men då fick jag en massa räknigar fast det är inte barnens fel vi vet ju inget. jag visste inte att det skulle komma räkning (jag ringde med telefonen) jag trodde att det skulle va som kontant kort att man tappar pengar på mobilen men hur ska jag kunna veta jag var litenLol, man fattar ju att de kostar riktiga pengar...Annars skulle alla vara rika på habbo :meddum: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.