Gäst Daniz Skrivet 27 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2009 jag förstår inte grejen med wow. Det är ju inte ens roligt (enligt mig) hur kan man fastna vid det ? :huh:Det är troligen inte roligt enligt dig pga. att du aldrig ens har testat det :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 6 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2009 1 när jag gick i förskolan skulle jag gå ner på en källare.och då snubblade jag och slog i huvudet så jag fick två stora bulor 2när jag balanserade så rammlade jag och då tog jag imot med vänstra armen på marken och då bröt jag vänstra armbågen 3när man blir jagad av dom som är större är ju också läskigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 6 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2009 (redigerat) Hmm haft sönder 14 takplattor i skolan. Det blev en söt räkning. Redigerat 6 Mars 2009 av Collez Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 6 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2009 När jag åkte skidor skulle jag "hoppa" så fastnade skidorna i lite grena eller nått så jag flög rakt fram och hela min kind svullnade upp så jag kunde knappt se. Hade jag inte haft hjälm hade jag fått hjärnskakning. Var typ 5 årsedan. Min syster var framför mig så hon hörde mig skrika så hon stannade och ropade på min farsa. Men jag kunde åka ner själv igen :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ubuntu Skrivet 6 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2009 NI kommer inte tro det men jag berätar det endå jo det var så här att jag var hos min farbror och vi skulle spela kort men då sa min farbror kan du hämta vatten åt mig då gorde ja det men då kolla jag på fönstret och där stog en svart kläd man med en yxa i ena handen och en kniv i andra och då hög han till i fönstret och sen sprang han mot dörren och banka på den och han kom in men som tur var att min farbror hadde en ganska farlig hunden som bet honom i benet :o oj vad hemskt! TUR ATT DET GICK BRA HAHAHHA GICK DU PÅ HANS TROLLERI? :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Photoshop Skrivet 6 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2009 Att jag var nära döden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 6 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2009 Testade Runescape. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 6 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2009 Att jag var nära döden. Vad hände då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 6 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2009 finns en del saker jag inte vill skriva på internet, och säkert många grejer jag inte kommer ihåg. ngt jag däremot kommer ihåg är när jag var typ 6 år och ramlade på en asfalterad väg. skrapade upp hela pannan =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 6 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2009 1. Ramlade på dagis och slog i huvudet i en dörrkarm, blödde som f*n ur huvudet och var tvungen att lägga in titanplatta. 2. Ramlade i duschen efter en hockeymatch, slog upp hakan. Blood everywhere .. 3. Fick en trädgren som min kompis hade täljt 2 cm ovanför ögat, har ett ärr kvar efter det. (BLOD FTW) 4. Ramlade i en pulkabacke och bröt 2 fingrar, (landade på en sten mitt i back jävlen) Och ja, jag har varit med om ganska mycket i livet. lol du verkar gilla att göra illa dig :P Lol varför då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 6 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2009 1. Ramlade på dagis och slog i huvudet i en dörrkarm, blödde som f*n ur huvudet och var tvungen att lägga in titanplatta. 2. Ramlade i duschen efter en hockeymatch, slog upp hakan. Blood everywhere .. 3. Fick en trädgren som min kompis hade täljt 2 cm ovanför ögat, har ett ärr kvar efter det. (BLOD FTW) 4. Ramlade i en pulkabacke och bröt 2 fingrar, (landade på en sten mitt i back jävlen) Och ja, jag har varit med om ganska mycket i livet. lol du verkar gilla att göra illa dig :P Lol varför då? Ja, det är ju inte så att jag är emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 6 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2009 1. Ramlade på dagis och slog i huvudet i en dörrkarm, blödde som f*n ur huvudet och var tvungen att lägga in titanplatta. 2. Ramlade i duschen efter en hockeymatch, slog upp hakan. Blood everywhere .. 3. Fick en trädgren som min kompis hade täljt 2 cm ovanför ögat, har ett ärr kvar efter det. (BLOD FTW) 4. Ramlade i en pulkabacke och bröt 2 fingrar, (landade på en sten mitt i back jävlen) Och ja, jag har varit med om ganska mycket i livet. lol du verkar gilla att göra illa dig :P Lol varför då? Ja, det är ju inte så att jag är emo Jag och min kompis har kommit på varför vissa skär sig. För att få pengar av försäkringsbolagen när dom anmäler sina ärr. Smarta människor asså, min kompis fick 17 600 för ett litet ärr i pannan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.