Hoppa till innehåll

Vad Är Det Värsta Ni Gjort/varit Med Om?


Gäst aJwant2bme
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 64
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag har underskåp i skolan och satt på knä för att leta efter något.

Då kom en tjej och snubblade på min fot och landade på mina ben, det gjorde svinont och jag skrek AKTA PÅ DIG j*vla TJOCKIS!

 

Ångrar det nu i efterhand, för tjejer tar åt sig vad man än säger om deras utseende. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

1. Ramlade på dagis och slog i huvudet i en dörrkarm, blödde som f*n ur huvudet och var tvungen att lägga in titanplatta.

2. Ramlade i duschen efter en hockeymatch, slog upp hakan. Blood everywhere ..

3. Fick en trädgren som min kompis hade täljt 2 cm ovanför ögat, har ett ärr kvar efter det. (BLOD FTW)

4. Ramlade i en pulkabacke och bröt 2 fingrar, (landade på en sten mitt i back jävlen)

 

Och ja, jag har varit med om ganska mycket i livet.

Redigerat av Raeven
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag och en kompis som heter Kenny skulle en sommar pröva hans "lådbil" som han hade byggt.

Vi åkte högst upp i en backe där jag bor som är minst 200 meter lång, vi börjar åka och jag känner bara hur fort de går.

 

Som tur hade han gjort en "broms" som va ett snöra som gjorde så en ved klabb åkte framför däcken.

Vi drog i bromsen för de var en massa j*vla bilar där nere som körde förbi och vi ville ju inte precis bli överkörda.

 

Han drog i bromsen och den gick av, vi började skrika och han vände ratten åt sidan.

Vi krashade med däcken in i trottoar kanten och vi voltade över.

 

Vi började volta ungefär 3 varv och landade uppochner.

Konstigt nog klarade jag mig med ett skrubbsår och sen klättrade vi ut och började skratta.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst aJwant2bme

En sak jag kom och tänka på var när jag klättrade i träd hos en kompis... (jag var liten)

Det var sommar så jag var barfota, och sen skulle jag ner från trädet och då gled jag så in i h*lvete, och när jag väl kommit ner kunde jag inte stå på ena foten, det gjorde så ont. Jag lyfte på foten och kollade under, och såg att jag fått in en pinne, rakt in i foten. Åkte till sjukhus och drog ut den, den var 1 dm lång, och sedan efter två veckor var mitt sår alldeles svart, så jag sa det till mamma. Hon sa bara att det var en skorpa, men jag gick in på toaletten och pillade lite med pincetten och fick ut pinnens bark :huh: Det var lite äckligt faktiskt..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag och en kompis som heter Kenny skulle en sommar pröva hans "lådbil" som han hade byggt.

Vi åkte högst upp i en backe där jag bor som är minst 200 meter lång, vi börjar åka och jag känner bara hur fort de går.

 

Som tur hade han gjort en "broms" som va ett snöra som gjorde så en ved klabb åkte framför däcken.

Vi drog i bromsen för de var en massa j*vla bilar där nere som körde förbi och vi ville ju inte precis bli överkörda.

 

Han drog i bromsen och den gick av, vi började skrika och han vände ratten åt sidan.

Vi krashade med däcken in i trottoar kanten och vi voltade över.

 

Vi började volta ungefär 3 varv och landade uppochner.

Konstigt nog klarade jag mig med ett skrubbsår och sen klättrade vi ut och började skratta.

Skratta? Ni skulle nog inte ha skrattat när ni blev överkörda XD

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När jag var utelåst i det stora stockholm med ett hål i läppen och blödde några liter blod innan mamma och pappa hittade mig -.- var 10 bast :&

Om du hade förlorat några liter blod, så hade du varit död nu. Iallafall förlamad.

 

Det värsta jag varit med om var när jag bröt armen, dock så flabbade jag hela tiden tills ambulansen kom så det gjorde inge ont ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag och en kompis som heter Kenny skulle en sommar pröva hans "lådbil" som han hade byggt.

Vi åkte högst upp i en backe där jag bor som är minst 200 meter lång, vi börjar åka och jag känner bara hur fort de går.

 

Som tur hade han gjort en "broms" som va ett snöra som gjorde så en ved klabb åkte framför däcken.

Vi drog i bromsen för de var en massa j*vla bilar där nere som körde förbi och vi ville ju inte precis bli överkörda.

 

Han drog i bromsen och den gick av, vi började skrika och han vände ratten åt sidan.

Vi krashade med däcken in i trottoar kanten och vi voltade över.

 

Vi började volta ungefär 3 varv och landade uppochner.

Konstigt nog klarade jag mig med ett skrubbsår och sen klättrade vi ut och började skratta.

Skratta? Ni skulle nog inte ha skrattat när ni blev överkörda XD

 

Haha, du har nog rätt :lol:

Vi skulle nog inte kunna säga något om vi blev överkörda

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...