Runke Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 Lyssna på min och min kompis super death/coola band xD http://www.myspace.com/upsofficial Ge lite kritik :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 Haha vad f*n? :P Det var väll lite för dålig, tycker jag. Annars lite roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 23 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2009 Ska detta vara serriöst eller lika serriöst som Member? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 23 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2009 -.- moget... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 24 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2009 Hihaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 24 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2009 wat? nämen allvarligt ni sög Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 24 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2009 Det lät väldigt illa, ja. Men om ni inte är seriösa (vilket jag tror) och medvetna om att det låter för jävligt, så är det ju en annan sak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RastaBoy Skrivet 24 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2009 Det ser jättebra ut ._.' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 24 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2009 Bättre sång, mkt bättre sång, så kan det nog bli lite roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.