360Xbox Skrivet 23 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2009 Brukar ni ha Friluft Dag i er skola? Vad brukar ni göra då? Jag kommer ha de på fredag, då kommer jag ha fiska :student: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst aJwant2bme Skrivet 23 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2009 Vi har nästan jämt såna tråkiga dagar, och jag hatar det så jag drar bara mest omkring med kompisarna och gör inget alls :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 23 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2009 Vi hade det i grundskolan (: Jag tyckte nog att de flesta var ganska bra (: Kanottur Björspaning (bor i tält i 2 nätter, sitter vid elden och grillar eller bara är allmänt social och har kul) Bivack ( Gräver en grotta i snön och sover där en natt) Krypa i en korallgrotta. bland annat. (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 23 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2009 Vi fick välja idag faktiskt, har det nästa torsdag, man kunde välja mellan Fiskning, skridsko och vandring. :-p Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 23 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2009 Inte nu längre ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 23 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2009 Ska ha det på torsdag, Ska is fiska :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RastaBoy Skrivet 24 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2009 Inte ofta, men ibland (x Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 24 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2009 Vi hade det i grundskolan (: Jag tyckte nog att de flesta var ganska bra (: Kanottur Björspaning (bor i tält i 2 nätter, sitter vid elden och grillar eller bara är allmänt social och har kul) Bivack ( Gräver en grotta i snön och sover där en natt) Krypa i en korallgrotta. bland annat. (: Det vill jag göra! (: Bara det kunde bli snö här.. >.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 25 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2009 Vi hade det i grundskolan (: Jag tyckte nog att de flesta var ganska bra (: Kanottur Björspaning (bor i tält i 2 nätter, sitter vid elden och grillar eller bara är allmänt social och har kul) Bivack ( Gräver en grotta i snön och sover där en natt) Krypa i en korallgrotta. bland annat. (: Det vill jag göra! (: Bara det kunde bli snö här.. >.< Var bor du?Här i norrland är de fullt med snö :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 25 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2009 Dom kallar det friluftsdag, men jag har laserdome och bowling som aktiviteter ^^ Imorgon går det av stapeln btw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 25 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2009 Vi har det sällan men torsdag nästa vecka (v.10)ska jag åka skidor i valfjället Vi hade det i grundskolan (: Jag tyckte nog att de flesta var ganska bra (: Kanottur Björspaning (bor i tält i 2 nätter, sitter vid elden och grillar eller bara är allmänt social och har kul) Bivack ( Gräver en grotta i snön och sover där en natt) Krypa i en korallgrotta. bland annat. (: Det vill jag göra! (: Bara det kunde bli snö här.. >.< Var bor du?Här i norrland är de fullt med snö :P Jag längtar efter riktig snö och inte det här slasket vi har här i göteborg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 25 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2009 Jo, vi hade en förra torsdagen. Jag och kompisarna åkte extrempulka hela dagen. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.