thomja Skrivet 27 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2009 tjenare alla battlefield 2 spelare!!! Jag har nu länge gått runt i internet och letat efter battlefield 2 hacks som funkar och som inte blir detectade av punkbuster( HATA PUNKBUSTER) och jag börjar tröttna... jag undrar om det är någon som vet vart man kan ladda ner ett gratis undetectat hack hällst leaked som får dig att undvika punkbuster SNÄLLA posta eller ladda upp om det går på det här ämnet VI BEHÖVER DIG!!!! jag har bara hittat ett hack fast nu är det detectad också av PB det som det står DONT START THE HACK UNTIL THE LOGIN SCREEN FOR BF2! tack på förhand :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erixz Skrivet 18 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2009 det finns inga gratis-hack som är 100% UD men om du har pengar rekomenderar jag fpscheats.com men det kostar som sagt... har inte testat det men men Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 23 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2009 Du E en l0ser. behöva haxz? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CookieMan Skrivet 1 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2009 Tvärt om!! ÄLSKA PUNKBUSTER, HATA HACKERS!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 3 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2009 Du får nog köpa för pengar om du ska ha ett bra hack som man inte blir upptäckt på .. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kratzz17 Skrivet 6 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2009 HATA PUNKBUSTER!!! HATA HACKERS!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 9 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2009 varför hata punkbuster? det är bra, j*vla hackers ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CookieMan Skrivet 10 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2009 varför hata punkbuster? det är bra, j*vla hackers ;)Håller med... j*vla hackers! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OOME Skrivet 11 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2009 Punkbuster krånglar mycket, men jag har för mig att det ska bytas ut va? Skitsam, det håller en del hackers borta anyway. Varför ska du ha BF2 hack för? I vilket fall som helst är det svårt att få ett fungerade hack till BF2. Då Punkbuster är i vägen som tur är, samt att det enda hacket jag har sett har fungerat är när typ 10000 bilar ramlar ner från himlen? I alla fall, om du vill prova hacken gå in på BF2 private servers... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg