The Moose Skrivet 10 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2009 L4D i helgen? Lätt jag är på! Äntligen någon som vill lira! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
27Caramele Skrivet 11 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2009 L4D i helgen? Lätt jag är på! Äntligen någon som vill lira! Jag är på! Skratta inte åt min gamertag. Det blev ett fel när jag skulle välja ett exempel på det jag först ville ha. Men det är TandemCrown Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 11 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2009 L4D i helgen? Lätt jag är på! Äntligen någon som vill lira! Jag är på! Skratta inte åt min gamertag. Det blev ett fel när jag skulle välja ett exempel på det jag först ville ha. Men det är TandemCrown Jag skriver upp dig på första inlägget! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
27Caramele Skrivet 12 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2009 (redigerat) EDIT: Förlåt, har spel förbud i helgen så jag är inte med Redigerat 12 Juni 2009 av 27Caramele Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 12 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2009 skriv upp mig på första inlägget :) Min gamertag är Marcu9. Kan tänka mig att lira lite CoD4 eller 5, GTA IV eller Halo :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuzioner Skrivet 14 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2009 Sorry borry, tvungen att dra till landet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 17 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2009 Midsommar gaming nu på fredagen och till helgen!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 18 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2009 Jag kan köra antingen SKATE, GHWT, eller GTA IV. Gamertag: NoSight93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 19 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2009 Nån som vill spela CoD4 helgen som kommer? Gamertag: Hmmster Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SvenskaSpel Skrivet 26 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2009 kan spel nästa helg ska köpa guld då och l4d. om jag hittar l4d. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 27 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2009 Kommer ej kunna spela på ett tag p.g.a flytt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 4 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2009 Om nån vill köra Resident Evil 5 i co-op är jag på, eftersom jag liksom är inne på det nu. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.