Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Du har förmodligen försökt ladda ner något som ingen seedar

Blå pil betyder laddar ner o röd måste väl betyda att det avbröts lr ett fel nåt

lista alltid efter seeds när du letar torrents

Skrivet (redigerat)

Troligen har den inte så många seeders, du måste ha tillgång till personer som hjälper till att dela ut filerna som du laddar ner, annars går det inte att ladda ner.

Redigerat av Median
Gäst Justfiwi
Skrivet

Är det alltid såhär, eller är det bara den här torrenten?

Tror att antingen så är det för få Seeds, eller inga alls, eller så är det kanske dålig uppkoppling.

Brandvägg eller något?

Skrivet

Tror att antingen så är det för få Seeds, eller inga alls, eller så är det kanske dålig uppkoppling.

Brandvägg eller något?

Utorrent öppnar automatiskt portarna man behöver om man använder Windows Brandväggen. ( Vilket jag antar att han gör )

Gäst Justfiwi
Skrivet

Brandvägg eller något?

Utorrent öppnar automatiskt portarna man behöver om man använder Windows Brandväggen. ( Vilket jag antar att han gör )

Jaha, visste inte det. Men om man har typ en router, eller annan brandvägg, hur är det då?
Skrivet

Brandvägg eller något?

Jaha, visste inte det. Men om man har typ en router, eller annan brandvägg, hur är det då?

Då måste man göra det manuellt tror jag.

Gäst Justfiwi
Skrivet

Men då kanske det är fallet för honom?

Testa att öppna rätta portar i din brandvägg samt routerns brandvägg om du har en sådan?

Skrivet

Ok, det fixade sig. men nu har jag fått ett nytt program som heter MP3-Rocket. Och när jag ska ladda ner en torrentfil så öppnas den i MP3-Rocket. Hur gör jag så att utorrent blir den standarde ellr nåt?

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...