Viruz256 Skrivet 28 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2009 Nes ofc :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ruthar Skrivet 1 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2009 Super Nintendo och Turtles in time säger min morbror att jag spelade då för första gången. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 1 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2009 SNES Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 1 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2009 Den första Nintendo! Jag avundas dig. Jag har inte ens rört vid varken NES eller SNES :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 1 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2009 (redigerat) det var väl när jag fick ett GBA av min pappa :rolleyes: Redigerat 1 Mars 2009 av anton99 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 1 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2009 Super Nintendo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dicecursor Skrivet 1 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2009 N64 antar jag. Sen fastnade jag på GBA =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 1 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2009 GBC tror jag :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NuTc4sE Skrivet 1 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2009 NES helt klart, 8-bitars spela har askön charm, inget nytt spel kan jämföras med 8-bitars spelen. Som att gämföra bananer och bilvägar, helt meningslöst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
marcusturbo Skrivet 1 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2009 N64 och sen PS2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikaman Skrivet 1 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2009 kan inte minnas men min första konsol var min N64 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jos Skrivet 1 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2009 Fick en GBC när jag var fyra år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.