Nyllet Skrivet 6 April 2004 Rapport Dela Skrivet 6 April 2004 Jag beställde ett spel på spelbutiken och jag har fått vänta SKIT länge men ajg ska få det den här veckan och på bonus ska jag få ett till GC spel som de skickar gratis nästa vecka bara för att jag har fått vänta så länge. Har någon haft sådan tur mer än jag??????????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 6 April 2004 Rapport Dela Skrivet 6 April 2004 Har jag säkert :D Nä men jag tror nog inte det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 6 April 2004 Rapport Dela Skrivet 6 April 2004 Får du välja vilket spel du vill?!?!? isåfall välj ett asdyrt spel!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 6 April 2004 Rapport Dela Skrivet 6 April 2004 ja exakt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 6 April 2004 Rapport Dela Skrivet 6 April 2004 jag har alldrig tur så jag skulle få betala dubbelt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 6 April 2004 Rapport Dela Skrivet 6 April 2004 Skitgrymt ju ! ta MK:DD eller nåt annat dyrt ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 6 April 2004 Rapport Dela Skrivet 6 April 2004 Ta det du tycker är roligast! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 6 April 2004 Rapport Dela Skrivet 6 April 2004 (redigerat) Jag beställde ett spel på spelbutiken och jag har fått vänta SKIT länge men ajg ska få det den här veckan och på bonus ska jag få ett till GC spel som de skickar gratis nästa vecka bara för att jag har fått vänta så länge. Har någon haft sådan tur mer än jag???????????Asså ajg ahr aldrig betällt spel på internet.. Ta nåt spel du gillar.. vad gilalr du för spel..vi kan hjälpa dig :) Redigerat 6 April 2004 av Silver Star Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Link^ Skrivet 6 April 2004 Rapport Dela Skrivet 6 April 2004 Jag har inte heller beställt från internet men jag har inte sån tur heller. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 6 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 April 2004 det är synd att jag inte får välja men de skickade ett mail och ville ha en liten lista :D får väl se vilket det blir skirver väl det när det kommit :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isaac Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 vilken tur.Men jag skulle låta min brorsa välja(för jag har rerdan ftt ett spel men alla e ju inte snälla som jag) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 snacka om tur!(önskar jag hade det :( ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg