Xcango Skrivet 28 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2009 Helluu Jag undrar om man kan bli Bannad på CSS altså VAC bannad För att man har Skins? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 28 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2009 (redigerat) HAHAHAHA det va det dummaste jag hört på länge, NEJ du kan inte bli Bannad. Skins är lagligt så du vet man kan absolut inte bli bannad av det. Redigerat 28 Februari 2009 av Ceto Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 1 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2009 HAHAHAHA det va det dummaste jag hört på länge, NEJ du kan inte bli Bannad. Skins är lagligt så du vet man kan absolut inte bli bannad av det. Vad är det för dumt med att fråga ? Nej, man kan inte det ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WiFiGamer Skrivet 2 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2009 (redigerat) `Nej men man kan bli kickad i vissa servrar om man använder av vissa skins. Det finns olika vapen som har nån aim hjälp. Om man har det kan man bli kickad. Då man har blivit kickad så kommer det upp en skylt varför. Då kan det stå : You have been kicked. Reason: Forbidden skin. Det kan stå olika förklaringar. Redigerat 2 Mars 2009 av WiFiGamer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheRage Skrivet 2 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2009 om du fuskar blir du bannad Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 3 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2009 Hur kan skins ha aim-hjälp? Du kanske menar awp med sikte när man kör ozoomad? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RySs3N Skrivet 3 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2009 Hur kan skins ha aim-hjälp? Du kanske menar awp med sikte när man kör ozoomad? mm för skins kan ju inte ge aim-hjälp lr? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SelecT Skrivet 3 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2009 Ne, men sikte på awp och scout m.m kan vara förbjudet på en del servrar...... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RySs3N Skrivet 4 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2009 Ne, men sikte på awp och scout m.m kan vara förbjudet på en del servrar......ok ok :D vet du vart man kan ladda ner det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AmtXr Skrivet 4 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2009 (redigerat) Helluu Jag undrar om man kan bli Bannad på CSS altså VAC bannad För att man har Skins? Bli Bannad Om Man Använder Skins JO det KAn Du Om den Personen Som Är Inne På Servern(Som Har Gjort Servern) Kan Ju Möjligtvis Vara J?vl?g Mot Dig OCh Banna Dig Ocks åFrån Steam Om Du Har otur. Vet En Kod Så man Inte KAn Bli Bannad Så Den Som Försöker Banna Dig Blir Bannad skjälv: Crea<Ban?93?100=R<ba>t>100 Kan endast Göra Om Du Hel_registrerad på STEAM Du Blir Så Här: ruli<reg>stea<100=n)fuio<reg Redigerat 4 Mars 2009 av Svenskarn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 4 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2009 Helluu Jag undrar om man kan bli Bannad på CSS altså VAC bannad För att man har Skins? Bli Bannad Om Man Använder Skins JO det KAn Du Om den Personen Som Är Inne På Servern(Som Har Gjort Servern) Kan Ju Möjligtvis Vara J?vl?g Mot Dig OCh Banna Dig Ocks åFrån Steam Om Du Har otur. Vet En Kod Så man Inte KAn Bli Bannad Så Den Som Försöker Banna Dig Blir Bannad skjälv: Crea<Ban?93?100=R<ba>t>100 Den funkar inte, vet du vad VAC är? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AmtXr Skrivet 4 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2009 Den funkar inte, vet du vad VAC är? Ja Det Vet Jag Valve (anti) Cheat Asså Det Blir Ju Auto Delet asså = no Banned :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg