IRaeven Skrivet 28 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2009 har lite fobi för spindlar och små kryp.usch... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anorectic Skrivet 28 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2009 Fobi för mindre Zoon? Btw: Jag väckte min Skräckfilmsfobi igår när jag såg på Barnhemmet och Fredagen den 13:e :P Stack hem när de tänkte kolla The Ring kl 2 på natten... Usch!! Jo, jag kom o tänka på att jag nog är lite mörkrädd. Om det nu är någon fobi. Men GAH. Zoo = Djurliv/Djur typ. ZOOLOGI. Hört talas om? Zoofobi = Rädsla för djur i allmänhet typ. Han är lite smårädd för DJUR. Inte för ZOON där DJUREN är INSTÄNGDA. Njae, inte smårädd. När djuren typ kommer emot mig, och inte har något hinder, vare sig det är en kattunge, chihuahua, schäfer eller sibirisk tiger, flyr jag i panik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Piggybank Skrivet 31 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2009 (redigerat) jag har tre Fobier Blod, Hundar och Clowner :( Redigerat 31 Mars 2009 av Piggybank Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TYlor Skrivet 31 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2009 har bara en fobi en konstig en, ris (mat ris) fobi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 31 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2009 jag har tre Fobier Blod, Hundar och Clowner :( Clowner är ju läskiga :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 1 April 2009 Rapport Dela Skrivet 1 April 2009 Fobier; Jobbiga P12's som posthuntar sönder med störda trådar. BBlodfobi, klarar inte av att se en större mängd blod utan att typ kräkas eller något ;3Blod är coolt! Tror inte du tycker samma sak när någon har blivit allvarligt skadad och blodet bara forsar.Har varit med om en sån sak och jag stog inte där och tyckte det var särskilt coolt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 1 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 1 April 2009 Fobier; Jobbiga P12's som posthuntar sönder med störda trådar. BBlodfobi, klarar inte av att se en större mängd blod utan att typ kräkas eller något ;3Blod är coolt! Psycho? Hur menar du?!Blod är f*n inte coolt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legolasswe Skrivet 2 April 2009 Rapport Dela Skrivet 2 April 2009 (redigerat) Är rädd för Alla småkryp. Hundar. Mörker. :mellow: Redigerat 2 April 2009 av Legolasswe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 3 April 2009 Rapport Dela Skrivet 3 April 2009 Jag gillar inte att simma t.ex ute i havet där det är bottenlöst ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fimpen Skrivet 3 April 2009 Rapport Dela Skrivet 3 April 2009 (redigerat) Har Arachnofobi - (Spindlar) Asså vågar inte ta upp någon men. Höjdskräck på väldigt höga höjder. Acrophobia, Altophobia, Batophobia, Hypsiphobia or Hyposophobia kunde de heta. Thalassophobia - Gillar inte att simma i havet av någon anledning. Mörkret kan även vara skrämmande mitt i natten när man t.ex. är hemma själv. Man får för sig att man ser saker då. Redigerat 3 April 2009 av fimpen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bronkis Skrivet 3 April 2009 Rapport Dela Skrivet 3 April 2009 Jag har alltid älskat att dyka i hav och sådant nära koralrev :D men sen jag fick en stor bläkfisk på mig så har jag inte vågat det längre. inte nära saker men dyka är inga problem. och stora insäkter som skalbagar typ. men inte små dom kan inte göra nått xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 3 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 3 April 2009 (redigerat) Jag gillar inte att simma t.ex ute i havet där det är bottenlöst ;)Mm, man dyker och tittar ner och fantiserar att en haj kommer emot en från mörkret. Redigerat 3 April 2009 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.