fredu Skrivet 2 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2009 Vet inte om det finns en sånhär tråd men.. Posta bilder på era husdjur! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Daniz Skrivet 2 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2009 Har inte den originala bilden kvar, photoshoppade lite ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 2 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2009 Vi hade ju en först.. Men vi har fått påökning :P Vi köpte en till för några månader sen.. Här är dem iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 2 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2009 Min vandrande pinne har dött så kan inte ta kort. Och fiskarna vill inte bli fotade =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 2 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2009 Min galna katt Keso :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 2 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2009 Min galna katt Keso :D yea katter! fattar inte hur folk kan ha något annat djur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeroX_ Skrivet 2 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2009 Detta är inte riktigt min hund, men det är min pojkväns syster och jag brukar vara ute och gå med honom. Visst är han ståtlig :) Jag som tagit bilden också :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 2 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2009 Da dawg dat goes by da name Femman. Sen har jag en massa hästar och katter och höns och en kanin, men dock ingen kamera. Bilden ovan är gammal, men hundfan ser likadan ut än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 2 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2009 (redigerat) Min sköldpadda Urban! Och min Brorsas Plutten!! Redigerat 2 Mars 2009 av Thunderboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredu Skrivet 3 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2009 Ny bild xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 3 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2009 har ingen bra bild, men jag har två kaniner Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 3 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2009 Ny bild xD Älskar sånna hundar. Farfar har en sån som heter Hubert (Y) <3 :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.