TheGreatest Skrivet 10 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2009 detta är PURE wow humor. hehe damp :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 11 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2009 LOL ROFL LMAO Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 15 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2009 Usch, en kompis från min gamla guild dog av diabetes... plötsligt blev det inte lika kul... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 18 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2009 Hahaha, gillar sån här humor :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 18 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2009 Den va bra :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HaSsE93 Skrivet 24 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2009 detta är PURE wow humor. Bad jag dig linka den eller? Svar: NEJ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 24 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2009 detta är PURE wow humor. Bad jag dig linka den eller? Svar: NEJ. Här blir man agressiv. Du skrev Wow Topic. = Wow tråd = jag postar wow-skämt. Jag kanske missförstod dig. Förlåt isåfall, men ta det lugnt förfan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 26 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2009 Kan man få länken till tråden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 26 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2009 Kan man få länken till tråden? Den blev borttagen. Shortly after this reply he gave out; blizzard deleted the thread and banned moroldonfarm's account. It did not take long until people leaked images of the thread and the reply to show proof that it was real. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 26 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2009 Shortly after this reply he gave out; blizzard deleted the thread and banned moroldonfarm's account. It did not take long until people leaked images of the thread and the reply to show proof that it was real.Meh. >:|Ville ju se vad dem andra hade svarat på hans kommentar. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HaSsE93 Skrivet 26 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2009 (redigerat) detta är PURE wow humor. Bad jag dig linka den eller? Svar: NEJ. Här blir man agressiv. Du skrev Wow Topic. = Wow tråd = jag postar wow-skämt. Jag kanske missförstod dig. Förlåt isåfall, men ta det lugnt förfan. Jag menar att det handlar om själven topicen asså bilden är jue från en topic på ett forum! :) Redigerat 26 Mars 2009 av HaSsE93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
slapparen Skrivet 27 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2009 Snacka om aggresiv!WTF?! den va då bättre än "Did he drop some good loot?" :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.