asabrasa Skrivet 3 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2009 f*n va nostalgisk man känner sig. rolig som f"a# Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 3 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2009 Vafan, markoolio suger. Låten är typ 100 år gammal, den är inge bra längre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
asabrasa Skrivet 3 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2009 Vafan, markoolio suger. Låten är typ 100 år gammal, den är inge bra längre no shit sherlock därav nostalgisk men jag ahde inte sett videon förut så jag tyckte den var kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Texaco Skrivet 4 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2009 Kommer ihåg när de körde den på Voxpop. Kommer nån ihåg de programmet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 4 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2009 Usch, Markoolio är så j*vla dålig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hajen Skrivet 4 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2009 Kommer ihåg när de körde den på Voxpop. Kommer nån ihåg de programmet? Ja haha, gammla hederliga Voxpop. var runt 7-8 år när det gick. Dom hatade verkligen AC/DC dom kritiserade deras nya låtar hela tiden. :o Men åter till topic... Av vad jag minns så var den låten väldigt populär att basera omogna parodier på. Men det kanske bara var små 8-åringar som tyckte att det var kul? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.