unknown12 Skrivet 17 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2011 Spela trög på matten, vi säger t.ex:Lärare: 1+1=2Du: Va?Lärare: Vad förstår du inte?Du: Asså jag fattar inteLärare: Men vadDu: Asså jag vet inte osv.Jag gjorde så iallafall. Tillslut lär hon dampa och springa runt i circlar och förhoppningsvis tar hon självmord och då har ni hålltimme, thats the way it's done.Jag dog av garv!! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 17 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2011 de gammla vanlia me nål på lärarens stol e ju ganska bra me :D :medieval: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 17 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2011 Låsa dörren när läraren går. Det bästa hade varit om läraren glömmer nycklarna på katedern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 17 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2011 de gammla vanlia me nål på lärarens stol e ju ganska bra me :D :medieval:sen e de kul o lega 1 stinckbåmb udner lärrarens ktadererr oxå!!!! :lol: :lol: ;: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
coolasol Skrivet 27 November 2012 Rapport Dela Skrivet 27 November 2012 Alla i min klass busa med min lärare sen blev hon sjuk och dog :( det är sant så va lite snälla Vi gillade inte min lärare först men när hon blev sjuk ångrade vi oss........ så tänk efter innan ni gör nåt Vi fick en ännu dåligare lärare skojar bara med henne på 1 april ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.