Hoppa till innehåll

Skolbus!


Torcida
 Dela

Rekommendera inlägg

14. Första dagen jag och min (tvilling)bror började skolan tyckte vi att det skulle vara kul att registrera oss som en kille istället för två tvillingar. så vi hade skift i att gå i skolan. först sov min bror till tolv (Då jag gick i skolan) sedan bytte vi så hela dagen tills jag stod framför henne och pratade med henne, medan min bror ställde sig bakom henne. jag retade upp henne så mycket så hon sa: jag ska berätta för rektorn hur du tilltalar en lärare. och så vände hon sig om, och där stod min bror med sitt onda leende och sa på skämt: nej, det gör du inte. jag fattade galoppen och gömde mig bakom en buske. hon trodde att jag var supersnabb tills han blinkade åt mig att jag skulle hoppa fram. hon skrek som sjutton.

Det här har knattarna gjort i Kalle Anka ju. Fast de blev avslöjade när de bråkade om vem som skulle få åka på studieresa eller nått sånt.

 

Den har jag!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 172
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

14. Första dagen jag och min (tvilling)bror började skolan tyckte vi att det skulle vara kul att registrera oss som en kille istället för två tvillingar. så vi hade skift i att gå i skolan. först sov min bror till tolv (Då jag gick i skolan) sedan bytte vi så hela dagen tills jag stod framför henne och pratade med henne, medan min bror ställde sig bakom henne. jag retade upp henne så mycket så hon sa: jag ska berätta för rektorn hur du tilltalar en lärare. och så vände hon sig om, och där stod min bror med sitt onda leende och sa på skämt: nej, det gör du inte. jag fattade galoppen och gömde mig bakom en buske. hon trodde att jag var supersnabb tills han blinkade åt mig att jag skulle hoppa fram. hon skrek som sjutton.

Det här har knattarna gjort i Kalle Anka ju. Fast de blev avslöjade när de bråkade om vem som skulle få åka på studieresa eller nått sånt.

 

lol
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Cakeguy

Inte något som jag har gjort men, på en utav toaletterna på min skola så var det piss på spol-knappen... Så jag sket i att spola... Lol. :rolleyes:

Redigerat av Cakeguy
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Inte något som jag har gjort men, på en utav toaletterna på min skola så var det piss på spol-knappen... Så jag sket i att spola... Lol. :rolleyes:

Kan ju vart öl

 

OT: När jag gick i nollan på min skola var det ''coolt'' att pissa i papperskorgarna på toaletterna i matsalen, och att rista in saker i dörren på toaletterna.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Inte något som jag har gjort men, på en utav toaletterna på min skola så var det piss på spol-knappen... Så jag sket i att spola... Lol. :rolleyes:

Kan ju vart öl

 

OT: När jag gick i nollan på min skola var det ''coolt'' att pissa i papperskorgarna på toaletterna i matsalen, och att rista in saker i dörren på toaletterna.

 

Det är fortfarande coolt i min skola :(
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 månader senare...

En gång när polisen gick runt på vår skola började jag fly i panik från polisen för skojs skull. det var kul att se hr hon sprang efter mig tills jag nästan krockade i rektorn, snubbla över en sten och krocka i polisbilen. (kedjereaktion)

Du måste sett ut som en riktig idiot.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Två i vår skola la ett dussin smällare i en toa så den prängdes. 10 sekunder senare utrymdes skolan.

 

Och en annan gång så hade någon tänt eld på en soptunna utanför vårt klassrum så alla fick panik och brandkåren fick komma för att släcka den "lilla" soptunnan XD

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...