Hoppa till innehåll

Har Du Nån Gång Hamnat I Ett Slagsmål?


360Xbox
 Dela

Rekommendera inlägg

Har du nån gång hamnat i ett slagsmål?

Berätta vad som hände.

För mig har de inte hänt nått fett slagsmål, men jag och en kille började bråka.

Jag puttade honom så han föll, han blev galen och slog mig i huvet.

Jag slog han i magen så han föll omkull sen sparkade jag honom, medans jag började gå så drog han mig i foten så jag slog hakan på asfalten. Medans jag låg ner sparkade jag honom i magen sen gick jag därifrån.

 

Hmhm, jag vet att de inte va snällt men de va självförsvar :D

Redigerat av 360Xbox
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 69
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

När man var liten så slogs man ju hela tiden men nu när man är äldre så är det nästan aldrig, slogs med en kille på fyllan, tyckte synd att jag var packad annars hade jag fått in han på sjukhuset.

Dricker du på fyllan när du är 15?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När man var liten så slogs man ju hela tiden men nu när man är äldre så är det nästan aldrig, slogs med en kille på fyllan, tyckte synd att jag var packad annars hade jag fått in han på sjukhuset.

Dricker du på fyllan när du är 15?

 

Kan man göra något annat på fyllan -_- ?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

jag hamnar i slagsmål hela tiden för några månader sen så starta jag ett slagsmål och nästan alla killar i fyran och några i femman slogs några treor var också med f*n vad mycket skäll vi fick av lärarna

Slår ni dom som är mindre än er :o

 

När man var liten så slogs man ju hela tiden men nu när man är äldre så är det nästan aldrig, slogs med en kille på fyllan, tyckte synd att jag var packad annars hade jag fått in han på sjukhuset.

Dricker du på fyllan när du är 15?

 

Kan man göra något annat på fyllan -_- ?

 

Vet dina föräldrar om de? ;| :visslar: Redigerat av 360Xbox
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst EmoNerdChild

det går inte en dag utan slagsmål i min skola, mest i min klass dårå. och det kanske inte är slagsmål bara mest enstaka slag från ett håll.kanske inte ens slag.

Folk vet inte hyffs och börjar ta nack grepp på folk, dunka dem i bröst korgen, gör tusen nålar,twistar bröstvårtorna, håller fast någon i ett hörn eller något.

Lärarna ser ju inte ett skit så det tas inte upp med föräldrarna eller nånting. Om kamerorna har filmat nått kollas inte heller för ingen fattar ju att det är mobbning/misshandel som pågår.

Man kan ju inte heller prata med någon, om saken tas upp ses man ju som störd och får ett slag i huvudet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...