Viruz256 Skrivet 10 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2009 Jag vet att det finns en del sånna här trådar, men nu är det så att jag äntligen ska köpa nytt spel, och har funderat lite, och vill veta vilket ni tycker är bäst Halo wars Gears of wars 1 eller 2 Left 4 dead Mass effekt GTA 4 Har ni några andra tips så skriv det gärna Tack på förhand:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 11 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2009 Vänta två dagar och köp Resident Evil 5. :D Men av dem i din lista skulle jag nog säga Left 4 Dead eller Mass Effect. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Str4ndB3rg Skrivet 11 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2009 GTA 4 värkar ganska kul fast hört att ganska många slutat efter 3 veckor :/ Jag skulle ta GTA 4,Har testat det det är väldigt kul :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 11 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2009 Vänta två dagar och köp Resident Evil 5. :D Men av dem i din lista skulle jag nog säga Left 4 Dead eller Mass Effect. Kan inte köpa något fören tidigast i helgen, för det är lång till närmsta spel affär... Men funderar på lite på att köpa left 4 dead på pc istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MusicLover Skrivet 11 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2009 Dead Rising skulle jag tipsa om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 11 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2009 Saints Row 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 11 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2009 Jag kan ju skriva vad jag gillar för genres... Jag spelar shooters, bilspel och rpg. @xbox360 Kan du förklara lite vad man gör på det, jag är inte så inne i det. @MusicLover Du kan också få förklara lite. Tack så jätte mtk för hjälpen, hoppas jag får mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 11 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2009 Jag kan ju skriva vad jag gillar för genres... Jag spelar shooters, bilspel och rpg. @xbox360 Kan du förklara lite vad man gör på det, jag är inte så inne i det. @MusicLover Du kan också få förklara lite. Tack så jätte mtk för hjälpen, hoppas jag får mer. Ett spel av THQ, det är som gta 4 men jag tycker saints row 2 är bättre.Det finns aktiviteter som: Hitman, insurance fraud, derby osv. Man är i gänget 3rd street saints, och ska kämpa mot The Brotherhood, Sons of Samedi och Ronin. Grymt kul spel, har kört i 60 timmar och har massa kvar. Tryck på HD, Ascool film från Saints Row 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 11 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2009 Det så väldigt roligt ut, kan kanske bli det. Det verkar roligare än GTA iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 11 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2009 Det så väldigt roligt ut, kan kanske bli det. Det verkar roligare än GTA iaf.:DKolla på gametrailers.com och youtube.com efter fler filmer, finns nog bättre där :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jk78ki Skrivet 12 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2009 (redigerat) skulle saints row 2 vara bättre än GTA 4?! :lol: Nej det är det inte! men annars 50 cent:blood on the sand. Redigerat 12 Mars 2009 av nicko332 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 12 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2009 (redigerat) skulle saints row 2 vara bättre än GTA 4?! :lol: Nej det är det inte! men annars 50 cent:blood on the sand. De är bättre :DÄr 50 cent blood on the sand bra? Har hört att de är likt gears of war. PS!!! Han sa roligare, inte bättre. Redigerat 12 Mars 2009 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.