Hoppa till innehåll

Spel

Viruz256

Rekommendera inlägg

skulle saints row 2 vara bättre än GTA 4?! :lol:

Nej det är det inte!

men annars 50 cent:blood on the sand.

De är bättre :D

Är 50 cent blood on the sand bra? Har hört att de är likt gears of war.

PS!!! Han sa roligare, inte bättre.

ja det är något likt gears of war men det är kul ändå kameran och styrningen och t.e.x.byta vapen och ta skydd och skjuta och sånt är lite likt men inte alls lika blodigt som gow och värkligare story och sånt. ;) 50 cent är lite kortare också.

GTA 4 är roligare och bättre än sr 2.

tycker jag iallafall. :rolleyes:

Redigerat av nicko332
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 28
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag kan inte riktigt förstå varför ni börjar säga att GTA4 är bättre än SR2 när jag letar efter ett roligt spel, hade jag letat efter ett spel som är riktigt bra, så hade jag ju bara fortsatt spela Oblivion...

Sen har jag en fråga till dig Raeven, när du säger att GTA4 är bäst, menar du då av min lista eller av alla spel du spelat??? För i så fall kan jag ju lugnt säga att vi inte har samma smak... Halo spelen är mkt bättre än GTA spelen, och dessutom så äger Oblivion ut alla andra spel....

Men men, tack än en gång för hjälpen, och en sak jag vill till lägga är att ni gärna får skicka in videor av spelet.

Kan säga att just nu lutar det mest åt SR2 och Halo wars, men har inte bestämt mig än.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ett schyst bilspel är Forza motorsports 2 p.g.a att det är skitbilligt (typ 200 spänn) och det finns ett Auctionhouse så du kan bidda och köpa/lägga ut bilar till priser som kan vara mycket lägre än i "butiken", PS jag har 9,8mill och typ 10 bilar för 500.000 på det och jag börja för typ 2 veckor sen =P

Men om du gillar att bara köra omkring fritt så ska du köpa burnout paradise för att stunta eller NFS undercover för polisjakter och mer trimm funktioner.

Left 4 dead annars.

Jag har alla dom här spelen så jag vet vad jag snackar om =P

http://card.mygamercard.net/SV/crest/Allah313.png

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag kan inte riktigt förstå varför ni börjar säga att GTA4 är bättre än SR2 när jag letar efter ett roligt spel, hade jag letat efter ett spel som är riktigt bra, så hade jag ju bara fortsatt spela Oblivion...

Sen har jag en fråga till dig Raeven, när du säger att GTA4 är bäst, menar du då av min lista eller av alla spel du spelat??? För i så fall kan jag ju lugnt säga att vi inte har samma smak... Halo spelen är mkt bättre än GTA spelen, och dessutom så äger Oblivion ut alla andra spel....

Men men, tack än en gång för hjälpen, och en sak jag vill till lägga är att ni gärna får skicka in videor av spelet.

Kan säga att just nu lutar det mest åt SR2 och Halo wars, men har inte bestämt mig än.

gta4 ÄR roligare än sr 2!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

gta4 ÄR roligare än sr 2!

(Roligare) är det inte, det är så "seriöst" eller vad man ska säga.

Saints row 2 är gjort för att man ska ha kul, gta 4 är (bättre).

Jämför tex: Kontrollerna...

Det är klumpigt att springa på gta 4 och att köra bil, på Saints row 2 så går det väldigt enkelt.

Grafiken är bättre på gta 4, på Saints row 2 fokuserar dom inte på storyn osv, mer på att man ska ha kul.

Kort sagt: Gta 4 - Seriösare, men inte så (roligt)

Saints Row 2 - Oseriöst, men roligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Saints Row 2!

Jag har det,man kan göra llt möjligt..

GTA 4 är med realistic asså du dör ganska fort och så dom har mest satsat på det..

Saints Row 2 har dom mest satsat på rolighet..tex du kan lyfta upp stol och nita den i nåns huvud.. + jag är newbie i Saints Row 2 så att har inte gjort så mycke :=)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Saints Row 2!

GTA 4 är med realistic asså du dör ganska fort och så dom har mest satsat på det..

Saints Row 2 har dom mest satsat på rolighet..tex du kan lyfta upp stol och nita den i nåns huvud.. + jag är newbie i Saints Row 2 så att har inte gjort så mycke :=)

ja men jag tycker iallafall att gta4 ÄGER sr2 lätt!! :)

men alla får ju tycka vad man vill ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Saints Row 2!

ja men jag tycker iallafall att gta4 ÄGER sr2 lätt!! :)

men alla får ju tycka vad man vill ;)

Det är ju sant :sorcerer:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...