Garone Skrivet 18 Mars 2009 Rapport Skrivet 18 Mars 2009 Saints Row 2! Jag har det,man kan göra llt möjligt.. GTA 4 är med realistic asså du dör ganska fort och så dom har mest satsat på det.. Saints Row 2 har dom mest satsat på rolighet..tex du kan lyfta upp stol och nita den i nåns huvud.. + jag är newbie i Saints Row 2 så att har inte gjort så mycke :=) ja men jag tycker iallafall att gta4 ÄGER sr2 lätt!! :) men alla får ju tycka vad man vill ;) Gissar på att du inte ens testat SR2. Citera
360Xbox Skrivet 18 Mars 2009 Rapport Skrivet 18 Mars 2009 Saints Row 2! Jag har det,man kan göra llt möjligt.. GTA 4 är med realistic asså du dör ganska fort och så dom har mest satsat på det.. Saints Row 2 har dom mest satsat på rolighet..tex du kan lyfta upp stol och nita den i nåns huvud.. + jag är newbie i Saints Row 2 så att har inte gjort så mycke :=) ja men jag tycker iallafall att gta4 ÄGER sr2 lätt!! :) men alla får ju tycka vad man vill ;) Gissar på att du inte ens testat SR2. Mm, det säger ju inget om man bara prövar spelet i typ 30 minuter. Citera
jk78ki Skrivet 18 Mars 2009 Rapport Skrivet 18 Mars 2009 jag har haft sr 2 faktiskt :angry: men jag bytte in det! Citera
360Xbox Skrivet 18 Mars 2009 Rapport Skrivet 18 Mars 2009 jag har haft sr 2 faktiskt :angry: men jag bytte in det!Klarade du ut de?Körde du activities? Vilken var din favorit activity? Vilka gäng är det? Om du har haft det borde du kunna svara :D Citera
Viruz256 Skrivet 25 Mars 2009 Författare Rapport Skrivet 25 Mars 2009 Okey, nu börjar detta mest likna ett chat... Jag har äntligen bestämt mig, och i lördags köpter jag Halo wars efter Långt övervägande mellan Fabel 2 och SR2. Tack för all hjälp, och nästa gång jag köper ett spel blir det Sr 2 och Fabel 2 om inga andra spel kommer ut. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.