360Xbox Skrivet 14 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2009 Wipeout började i söndags så nu på söndag är det del 2. Det är ett program med kändisar och icke-kändisar från sverige, norge och danmark som tävlar i flera hinderbanor. Grymt kul att se då dom ramlar. Det är på Kanal 5 på söndagar 20:00 och repris på fredag 19:00 http://kanal5.se/web/guest/wipeout/nyheter En film: (INTE SVENSKT) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 14 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2009 herren på täppan är roligare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 15 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2009 Jag visste redan när jag såg reklammen så insåg jag att detta var ett program jag kommer att kolla på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 15 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2009 Jag visste redan när jag såg reklammen så insåg jag att detta var ett program jag kommer att kolla på.Va bra :DSka se det ikväll 20:00 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 15 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2009 Det är sådär, för många repriser och en för omotiverad Felix Herngren drar ner kvaliteten. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 15 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2009 Det är sådär, för många repriser och en för omotiverad Felix Herngren drar ner kvaliteten. :/ Jag tycker tvärtom,älskar Herngrens kommentarer :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 16 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2009 Föredrar när japanerna själva gör sina gameshows. De gör så mycket dummare saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 16 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2009 Det är sådär, för många repriser och en för omotiverad Felix Herngren drar ner kvaliteten. :/ Jag tycker tvärtom,älskar Herngrens kommentarer :) Mm, han är jäkla rolig.Det blir dubbelt så roligare :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 17 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2009 Det programmet vill jag se. Jag såg att det var premiär någon söndag. men jag glömmer alltid se det. Än har jag inte sett något avsnitt :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 17 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2009 Det finns på tv6 hemsida också om ni nu vill se... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 18 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2009 Föredrar när japanerna själva gör sina gameshows. De gör så mycket dummare saker. Haha, skojar du eller? ^.O Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 18 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2009 Föredrar när japanerna själva gör sina gameshows. De gör så mycket dummare saker.Viking eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.