MaryJane Skrivet 16 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2009 sämst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 16 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2009 Jag har en känsla av att jag är helt efter här. Tusan, jag hatar att bli ägd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MixedStuff Skrivet 16 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2009 Tråkigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 16 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2009 (redigerat) Hennes sång är ju ett bättre skämt än detta :P... Någon som vet varför hon vann egentligen? Det kan ju inte har vart någon som direkt röstade på henne. För så tondöva är väl inte svenskar? Till och med han som skriker "Since you been gone" i duschen på Lotto reklamen sjunger ju bättre... Redigerat 16 Mars 2009 av ELF Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 17 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2009 Hennes sång är ju ett bättre skämt än detta :P... Någon som vet varför hon vann egentligen? Det kan ju inte har vart någon som direkt röstade på henne. För så tondöva är väl inte svenskar? Till och med han som skriker "Since you been gone" i duschen på Lotto reklamen sjunger ju bättre... klart den skulle ha vunnit, fatta vad skoj den hade låtit på engelska. "please, please, please..." AHAHHAHA jag hade dött av skratt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 17 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2009 Hennes sång är ju ett bättre skämt än detta :P... Någon som vet varför hon vann egentligen? Det kan ju inte har vart någon som direkt röstade på henne. För så tondöva är väl inte svenskar? Till och med han som skriker "Since you been gone" i duschen på Lotto reklamen sjunger ju bättre... Lol, hon vann inte ens.Det var La Voix som vann. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Texaco Skrivet 18 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2009 Roligare att titta på en rökt ål. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 20 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2009 Teh Suck Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 20 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2009 Rätt!Du är inte så värst bra på det måste jag säga ;) Det är bara att ignorera det. Som jag gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 20 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2009 Hennes sång är ju ett bättre skämt än detta :P ... Någon som vet varför hon vann egentligen? Det kan ju inte har vart någon som direkt röstade på henne. För så tondöva är väl inte svenskar? Till och med han som skriker "Since you been gone" i duschen på Lotto reklamen sjunger ju bättre... Lol, hon vann inte ens.Det var La Voix som vann. Börjar ju bli gammal och tappar minnet :DMen hon kom tvåa eller trea. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 20 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2009 Tvåa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 20 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2009 Hennes sång är ju ett bättre skämt än detta :P ... Någon som vet varför hon vann egentligen? Det kan ju inte har vart någon som direkt röstade på henne. För så tondöva är väl inte svenskar? Till och med han som skriker "Since you been gone" i duschen på Lotto reklamen sjunger ju bättre... Lol, hon vann inte ens. Det var La Voix som vann. Börjar ju bli gammal och tappar minnet :DMen hon kom tvåa eller trea. Hon kom typ 5:a Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.