Hoppa till innehåll

Hur Ser Din Skola Ut?


WishCookie
 Dela

Rekommendera inlägg

Haha det är roligt med alla rykten om olika skolor.

 

Skolan jag gick på hade bland annat de största problemen i Stockholms Kommun, cirka 80 ungdommar från den skolan utförde bråk och slagsmål mot Sveriges största grundskola Eriksdalsskolan. En dansare i den skolan blev uthängd ur ett fönster av massor för att han gick i dansklassen. I min skola så fanns Kungliga balettskolan och den

har högprofil för det. Jag gick där för ett år sen, och jag kan säga en sak, det tidningen skrev osv är inget och lita på,

det hände för kanske 10 år sen.

 

 

Haha , roligt med den dansaren^^

 

Men faktiskt så var det kriminellt när jag var 9 år.... Men nu är det lugnt och aldrig mer bråk ^^

Du går väl i 5:an nu eller hur? Det betyder att du inte går i högstadiet, och högstadiet är där allt bråk uppstår.

 

Vet du vad?

 

Jag är alltid i högstadiet's byggnad , jag ser inget bråk ingenting, jo de kan vara att några kaxar sig , men tro inte att det är en fight mellan ''liv och död'', och ibland kan det vara på skoj

 

Du går i 5an, då ska du inte vara i högstadies byggnad, det är emot reglerna.

Om regler bryts så gör du något olagligt, dvs kriminellt.

There we go.

 

Framtidsgymnasiet i göteborg på järntorget, andra långgatan 15. Förklarar allt....
Herre min gud, hur hände detta?

 

Kan tyvärr inte ta bild på min skola då det ligger våldtäkt i en gränd. (NTI EC i Göteborg :P)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 103
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

  • 2 månader senare...
  • 3 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...