Organism Skrivet 9 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2009 pouya@ Jag vet inte om den är dålig eller bra - men utseendet är jävigt nice. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 9 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2009 pouya@ Jag vet inte om den är dålig eller bra - men utseendet är jävigt nice. :) Mm, Tack^^ Skolan e as nice , förutom handikappskolan har flyttat hit :( över 20 handikappade barn är i skolan 99% av dem går i lågstadiet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 9 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2009 Haha det är roligt med alla rykten om olika skolor. Skolan jag gick på hade bland annat de största problemen i Stockholms Kommun, cirka 80 ungdommar från den skolan utförde bråk och slagsmål mot Sveriges största grundskola Eriksdalsskolan. En dansare i den skolan blev uthängd ur ett fönster av massor för att han gick i dansklassen. I min skola så fanns Kungliga balettskolan och den har högprofil för det. Jag gick där för ett år sen, och jag kan säga en sak, det tidningen skrev osv är inget och lita på, det hände för kanske 10 år sen. Haha , roligt med den dansaren^^ Men faktiskt så var det kriminellt när jag var 9 år.... Men nu är det lugnt och aldrig mer bråk ^^ Du går väl i 5:an nu eller hur? Det betyder att du inte går i högstadiet, och högstadiet är där allt bråk uppstår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 9 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2009 Haha det är roligt med alla rykten om olika skolor. Skolan jag gick på hade bland annat de största problemen i Stockholms Kommun, cirka 80 ungdommar från den skolan utförde bråk och slagsmål mot Sveriges största grundskola Eriksdalsskolan. En dansare i den skolan blev uthängd ur ett fönster av massor för att han gick i dansklassen. I min skola så fanns Kungliga balettskolan och den har högprofil för det. Jag gick där för ett år sen, och jag kan säga en sak, det tidningen skrev osv är inget och lita på, det hände för kanske 10 år sen. Haha , roligt med den dansaren^^ Men faktiskt så var det kriminellt när jag var 9 år.... Men nu är det lugnt och aldrig mer bråk ^^ Du går väl i 5:an nu eller hur? Det betyder att du inte går i högstadiet, och högstadiet är där allt bråk uppstår. Vet du vad? Jag är alltid i högstadiet's byggnad , jag ser inget bråk ingenting, jo de kan vara att några kaxar sig , men tro inte att det är en fight mellan ''liv och död'', och ibland kan det vara på skoj Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SneekerN Skrivet 13 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2009 http://dagbladet.se/polopoly_fs/1.234260.../2565033082.jpg Halvgammal bild, sen i vintras. Engelska Skolan i Sundsvall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 13 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2009 Framtidsgymnasiet i göteborg på järntorget, andra långgatan 15. Förklarar allt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 13 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2009 Framtidsgymnasiet i göteborg på järntorget, andra långgatan 15. Förklarar allt.... förklarar allt indeed XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bmth Skrivet 13 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2009 :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Piratebay Skrivet 23 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2009 (redigerat) Marielund, Haparanda Redigerat 23 Oktober 2009 av Ayie Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TekkenWarrior Skrivet 25 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2009 Det är en del av skolan. Hittade ingen bild på "hela skolan". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst patrikking Skrivet 31 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2009 Min skolaär gammal, röd och från stenåldern! Fast ändå ganska modern inne... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fiddle Skrivet 31 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2009 http://morkarlbyhojden.mora.se/Publicerat/Dokument%20MH/Site%20MH/01718033-004C4CC0.0/MbyH.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.