SvenskaSpel Skrivet 26 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 26 April 2009 pac man Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 1 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2009 Jag har varvat några stycken. 5-6 st jag har iallafall klara kung foo pandan den fick jag med :P men jag kommer inte ihåg alla spel som jag varva ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 2 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2009 Håller på att varva Afro Samurai på Hard Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SvenskaSpel Skrivet 8 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2009 Rainbow six vegas normal Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 8 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2009 Håller på att varva Afro Samurai på Hard f*n vad du tjatar om det. Tänker du aldrig bli klar eller? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 8 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2009 Håller på att varva Afro Samurai på Hard f*n vad du tjatar om det. Tänker du aldrig bli klar eller? :P Har klarat 2 gånger på Easy, håller på med hard men orkar inte klara det.Det är för svårt :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 9 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2009 (redigerat) Detta är bara spel till 360 + Halo 1 Halo 2 Halo 1 Legendary Halo 2 Legendary Halo 3 Legendary Cars Assassins Creed Kameo Guitar hero 3 Easy,Medium,Hard,Expert Guitar hero Aerosmith Easy,Medium,Hard,Expert Guitar hero world tour Expert GTA IV kommer inte ihåg mer för tillfället men kolla på http://www.xbox.com Min GT är : SLeepINGwhatER Redigerat 9 Maj 2009 av kevs96 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.