Poesi Skrivet 21 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2009 (redigerat) Jag måste nog svara mig själv på båda frågorna. Jag tror att han menar "saker", för annars hade jag ju tagit min familj, min släkt och mina vänner. Redigerat 21 Mars 2009 av Yoshihi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 21 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2009 Jag måste nog svara mig själv på båda frågorna. Jag tror att han menar "saker", för annars hade jag ju tagit min familj, min släkt och mina vänner. Då säger jag mitt livförsäkringspapper :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 21 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2009 Då säger jag mitt livförsäkringspapper :)Du ger dig inte... Dyraste- Min Ban-Mc (F.ö jag när jag kör den på bilden) Ingen aning om vad som är min värdefullaste sak, eftersom jag inte brukar fästa mig vid saker. Jo, kanske min Herman Hedning o Co. Seriesamling. >:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fender Skrivet 21 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2009 Dyraste: Min B.C rich warbeast ( en gitarr ) Värdefullaste: Min ''födelse nalle'' den jag fick när jag var 1 dag:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 21 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2009 Dyraste är väl min dator som krånglar hela tiden vilket får mig att vilja kasta ut den ur fönstret. Värdefullast skulle jag nog också sagt datorn på om den inte krånglat så mycket, så det får bli 360:t. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst MacGyver Skrivet 21 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2009 Jag sätter inte värde på föremål, men ska jag sätta värde efter kapital blir det min dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 21 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2009 Det värdefullaste är nog ett fick ur som jag fått av farmor och farfar. Det dyraste är mina Logitech Z-5500 högtalare för ca 3,4k (gamla Datorbutiken). Men eftersom många säger sin dator så är egentligen den dyrare, ca 15k med lite delar liggande i ett annat rum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 21 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2009 datorn på båda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 21 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2009 datorn på båda frågorna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 21 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2009 (redigerat) Värdefullast: Fyllt med värde..Mina 2 NES , bland dem första i Sverige :'> Dyrast: Ray-Banglasögonen eller kanske Ed Hardytröjorna n_n Redigerat 21 Mars 2009 av Darkshiver Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 21 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2009 Dyrast är min dator. Värdefullaste är nog några saker för minna av min farmors hus :9 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 21 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2009 Dyrast är antingen min dator eller mitt 360. Värdefullast är nog *lång tänkestund* ... *ännu längre tänktestund* Ingen aning faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.