Organism Skrivet 22 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2009 En cigarr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MixedStuff Skrivet 22 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2009 Dyraste är min dator. Värdefullast är nog datorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 22 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2009 (redigerat) Jag måste nog svara mig själv på båda frågorna. Jag tror att han menar "saker", för annars hade jag ju tagit min familj, min släkt och mina vänner. Då säger jag mitt livförsäkringspapper :) De måste vara en riktigt dyr försäkring, för ditt liv är väl inte värt så mycket? HAHA, skämt å sido... Dyrast är min dator, som gick på 11k Redigerat 22 Mars 2009 av ForlorN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 22 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2009 Nog min faders gamla tågbana komplett med tåg etc.Coolt, har alltid villat ha ett sånt. Dyrast.. hmm kanske min dator. Värdefullaste är nog min gitarr :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Texaco Skrivet 22 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2009 A-traktorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 22 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2009 Tror min dator var lite dyrare än moppen, värdefullast är ju familj och vänner etc, och WoW accet :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Daniz Skrivet 22 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2009 Dyrast: Dator 14k Värdefullast: Familj, vänner etc och wow accet, som WASD sa ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 22 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2009 Värst vad coola alla är med sina superdyra datorer. Som dom värdesätter mest. Tihi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Daniz Skrivet 22 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2009 Värst vad coola alla är med sina superdyra datorer. Som dom värdesätter mest. Tihi. Min dator är det dyraste jag äger, inte vad jag värdesätter mest. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 22 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2009 Dyrast. Hmm? Värdefullast : Min BSSM skiva :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 22 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2009 Dyrast, min soffa typ för 5000, räknar då inte ihop dator delarna eftersom dom är köpta separat ;) Värdefullast atm, är typ en cola burk bredvid mig eftersom jag är fett sugen på cola! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 22 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2009 vet inte. tippar min ena gitarr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.