Friday Skrivet 16 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2010 MysaAtt du tål fysisk kontakt med en homosapien förvånar mig, friday. Eh, vad tror du om mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst pong218 Skrivet 16 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2010 Du ska inte gå på dejt lilla vän. Du kommer träffa en flicka och ni kommer prata. Kom tillbaka när du vet vad en dejt är och styrkan av orden kärlek och älskar :'> Men lol <_< Ta det inte som ett skämt lilla du ^^ Folk i din ålder "hänger" med varandra, vare sig det är två personer eller femton. Gå på bio eller häng i hemmet. Är du helt dum i huvet??? man ska ALDRIG gå på bio när det handlar om din första dejt. Då sitter man bara där två person, helt tysta och säger inte ett ord. Första dejten är det alltid bäst att vara på ett lugnt ställe och kanske äta mat tillsammans. Helst en restaurang då man får vänta på maten så man kan prata mycket och lära sig mera om personen. Bio är i alla fall inte ett alternativ förren femte eller sjätte dejten i alla fall. Det gäller att göra något där man pratar mycket och lär sig mera om personen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 16 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2010 Sålänge man känner personen så är ju bio ett perfekt alternativ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 17 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2010 jag som trodde första dejt var att sitta mittemot någon i skolans matsal :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 17 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2010 Du ska inte gå på dejt lilla vän. Du kommer träffa en flicka och ni kommer prata. Kom tillbaka när du vet vad en dejt är och styrkan av orden kärlek och älskar :'> Men lol <_< Ta det inte som ett skämt lilla du ^^ Folk i din ålder "hänger" med varandra, vare sig det är två personer eller femton. Gå på bio eller häng i hemmet. Är du helt dum i huvet??? man ska ALDRIG gå på bio när det handlar om din första dejt. Då sitter man bara där två person, helt tysta och säger inte ett ord. Första dejten är det alltid bäst att vara på ett lugnt ställe och kanske äta mat tillsammans. Helst en restaurang då man får vänta på maten så man kan prata mycket och lära sig mera om personen. Bio är i alla fall inte ett alternativ förren femte eller sjätte dejten i alla fall. Det gäller att göra något där man pratar mycket och lär sig mera om personen. Dude, vi snackar om 13åringar.Första daten och dom faller för varandra som stockar. Det kan vara en jävla promenad och dom är "kära" och "älskar" varandra.. Inte ens i min ålder kör man med restaurang och skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filosofen Skrivet 17 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2010 Restaurang i ungdomen är oftast "donken". :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 17 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2010 Restaurang i ungdomen är oftast "donken". :)word Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KontaktaMig Skrivet 10 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2010 eh va f*n! det spelar väl ingen roll hur gammal man är eller?kärlek som kärlek. bjud henne på restaurang eller något. Med vadå, sin veckopeng? Hehe :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LOLOL Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 På första dejten borde man gå till parken tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 På första dejten ska man göra det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.