fishmaster Skrivet 29 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2009 Såna här jippon påverkar ingenting. Blir klimatfrågan mycket större nu? Nej. Har vi försenat smältningen av polarisar? Med kanske 0.011 sekunder. Hur många brydde sig? Enligt media var det en miljon hushåll världen över som slocknade, och det är absolut ingenting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 29 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2009 Såna här jippon påverkar ingenting. Blir klimatfrågan mycket större nu? Nej. Har vi försenat smältningen av polarisar? Med kanske 0.011 sekunder. Hur många brydde sig? Enligt media var det en miljon hushåll världen över som slocknade, och det är absolut ingenting. Man gjorde det inte för att spara energi... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 29 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2009 Såna här jippon påverkar ingenting. Blir klimatfrågan mycket större nu? Nej. Har vi försenat smältningen av polarisar? Med kanske 0.011 sekunder. Hur många brydde sig? Enligt media var det en miljon hushåll världen över som slocknade, och det är absolut ingenting. Inte för att låta som ett rövhål, men "Earth hour" går ut på att människorna ska tänka om, asså vårt klimat problem osv..Att fossila bränslen är snart helt och hållet borta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 29 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2009 Hm.. Det kanske var detta som inträffade i mitt hus igår. :P Satt och spelade då farsan började släcka ner överallt, frågade sedan vafan han höll på med sa han något om att man skulle släcka ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Floud Skrivet 29 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2009 Hm.. Det kanske var detta som inträffade i mitt hus igår. :P Satt och spelade då farsan började släcka ner överallt, frågade sedan vafan han höll på med sa han något om att man skulle släcka ner. Så du menar att du inte hört tallas om detta? :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 29 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2009 Hm.. Det kanske var detta som inträffade i mitt hus igår. :P Satt och spelade då farsan började släcka ner överallt, frågade sedan vafan han höll på med sa han något om att man skulle släcka ner. Så du menar att du inte hört tallas om detta? :lol: Exakt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kallerang Skrivet 29 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2009 Släcker lite här o var. PS Var Ute till halv 3 inatt xD B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 29 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2009 (redigerat) Vi stängde av all ström förutom kylskåp, frys och element. Sen satt vi hela familjen och åt snacks och diskuterade vad världen kommer göra för att stoppa globala uppvärmningen, om man skulle klara sig utan el, m.m. Redigerat 29 Mars 2009 av Yoshihi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jilde94 Skrivet 30 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2009 PS Var Ute till halv 3 inatt xD B) På tal om ?? xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 30 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2009 Såna här jippon påverkar ingenting. Blir klimatfrågan mycket större nu? Nej. Har vi försenat smältningen av polarisar? Med kanske 0.011 sekunder. Hur många brydde sig? Enligt media var det en miljon hushåll världen över som slocknade, och det är absolut ingenting. Inte för att låta som ett rövhål, men "Earth hour" går ut på att människorna ska tänka om, asså vårt klimat problem osv..Att fossila bränslen är snart helt och hållet borta. Så nu har våra vanor ändrats? Har vi blivit mer medvetna om effekterna vi har på miljön? Även om vissa skulle ha blivit "upplysta" så har alla en "jag påverkar inte"-attityd för att de ensamma är så betydelselösa i det stora hela. Ungefär som att förvänta sig att enskilda skulle åka mindre bil när deras är ett fåtal av 800,000,000 bilar världen över... Oavsett vad så kommer problemen bli värre, och de som faktiskt kan göra något åt saken är tillverkarna, miljövänliga bilar och bättre behandling av avfall och liknande, för enskilda personer är inte villiga att engagera sig... Man gjorde det inte för att spara energi... Klart inte, man kan inte spara elektrisk energi, utan den måste genereras samtidigt som den behövs Förstår inte ens hur du fick intrycket av att jag pratade om energisparande i mitt föregående inlägg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xiaoxiang Skrivet 30 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2009 Släkte ner en del, inte allt dock.. Vet att det inte gör något för miljön, men det var mysigt ;-) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 30 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2009 Man gjorde det inte för att spara energi... Klart inte, man kan inte spara elektrisk energi, utan den måste genereras samtidigt som den behövs Förstår inte ens hur du fick intrycket av att jag pratade om energisparande i mitt föregående inlägg Formulerade fel, ursäkta. Vad jag menade var att man gjorde det inte för att försena smältningen av polariserna utan för att protestera och visa att man bryr sig om den globala uppvärmningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.