Tortilla Skrivet 25 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2009 Någon som vet vart man kan köpa en digital hastighetsmätare till moped för ett bra men ganska lågt pris? :o :) Tack för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 25 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2009 Har du googlat? Det kan vara ett alternativ, annars blocket, tradera eller något ; ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 25 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2009 För det första, vespa eller crossmoped? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tortilla Skrivet 25 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2009 För det första, vespa eller crossmoped? Till crossmoppe, och ja jag har googlat men hitta inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 26 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2009 (redigerat) titta med en cykelhanlare eller en butik som håller på med moppar och fråga om dom har eller kan beställa till dig. annars så kan du titta på biltema. Redigerat 26 Mars 2009 av Fatal1tyPro Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fimpen Skrivet 26 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2009 titta med en syckelhanlare eller en butik som håller på med moppar och fråga om dom har eller kan beställa till dig. annars så kan du titta på biltema. Exakt så. Eller så kan du gå på Garage24's hemsida, de brukar ha det mesta inom reservdelar. Dock har de inga mopeder om någon som ska köpa moppe går in där. Endast t.ex. motorer, ramar, extra delar o så. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tortilla Skrivet 26 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2009 (redigerat) fanns inget på biltema.se o på garaget24 fanns det men fanns inga bilder på hur dom såg ut :( *EDIT* Hittade en hastighetsmätare men problemet är att ja har in TMS motard 50cc :( vet någon om den här passar på min moppe? :o Redigerat 26 Mars 2009 av Tortilla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 26 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2009 Varför skulle dom inte passa på alla moppar -.- ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 26 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2009 På min crossmoppe har jag en digitalmätare, men jag vet inte exakt vad den heter. btw har en rieju rrx, kolla upp det och se vad mätaren heter, i bästa fall går den att använda på flera modeller Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tortilla Skrivet 28 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2009 ok, får se om den passar till min moppe den där mätan som ja visa lite tidigare :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 23 April 2009 Rapport Dela Skrivet 23 April 2009 http://www.twostroke.se/group.asp?group=7230 Sorry för lite sent, men hittade lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.