Afrokines Skrivet 20 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2010 Jag tycker inte ens att energidrycker är goda. En kompis som jag var med idag köpte en 50cl RedBull för 32 kr, medans jag köpte en 50cl cola för ca 12 kr. -.- Erkänn att det var på OKQ8. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 20 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2010 http://fc04.deviantart.net/fs49/f/2009/226/1/9/awesome_smiley_animated_by_ShadowPhrogg32642342.gif mamma köpte ut ett 4a pack redbull istället. http://fc04.deviantart.net/fs49/f/2009/226/1/9/awesome_smiley_animated_by_ShadowPhrogg32642342.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 20 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2010 Jag tycker inte ens att energidrycker är goda. En kompis som jag var med idag köpte en 50cl RedBull för 32 kr, medans jag köpte en 50cl cola för ca 12 kr. -.- Erkänn att det var på OKQ8. Nepp, någon random kiosk. http://fc04.deviantart.net/fs49/f/2009/226/1/9/awesome_smiley_animated_by_ShadowPhrogg32642342.gif mamma köpte ut ett 4a pack redbull istället. http://fc04.deviantart.net/fs49/f/2009/226/1/9/awesome_smiley_animated_by_ShadowPhrogg32642342.gif Smarta föräldrar.. ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImbazFuhrer Skrivet 20 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2010 Jag köper en och en annan Powerking i skolan, annars blir det inget utanför. Själv tycker jag inte att det är nåt fel på att ta en nån gång ibland, men det finns riktiga energidrycks-narkomaner i skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 21 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2010 Har aldrig druckit energidryck, förutom powerrade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 21 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2010 (redigerat) Energidrycker är så jävla överskattat och är något jag associerar med fjortisar nu :) Dr. Pepper, Cherry & Vanilla-Coke, Root Beer och Cream är det enda rätta :) edit; HAHAHAHAHAHA vafan?! nogåt?! xD Redigerat 22 Augusti 2010 av Johnossi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 22 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 (redigerat) Håller med om att det är väldigt överskattat! Energidrycker är så jävla överskattat och är nogåt jag associerar med fjortisar nu :) Dr. Pepper, Cherry & Vanilla-Coke, Root Beer och Cream är det enda rätta :) :wub: Redigerat 22 Augusti 2010 av ReMemberMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 22 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 Just nu tycker jag att alla som klagar på dom som dricker energidryck kan gå och hänga sig! Det är som vilken läsk som helst imo, och skiten i den bryr jag inte mig i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 22 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 Det är ju inte läsk, det är ju bara en dryck fylld med massa skit så små barn ska känna sig lite fräcka. Energidryck har blivit en trend, precis som Justin Bieber, Tokio Hotel, Jonas Brothers, Emo(när det var som störst , vid MCR-eran) My Chemical Romance ((MCR)) osv. osv. Det är väl dokumenterat om man dricker det minst en gång varje dag att kroppen blir helt uppfuckad? (Någon som vet detta? fishmaster/ryssfemma typ?! ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 23 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2010 (redigerat) Visst, om man dricker det någon gång då och då så är det ju inte farligt, men i längden så är det inte bra. Det är ju inte läsk, det är ju bara en dryck fylld med massa skit så små barn ska känna sig lite fräcka. Energidryck har blivit en trend, precis som Justin Bieber, Tokio Hotel, Jonas Brothers, Emo(när det var som störst , vid MCR-eran) My Chemical Romance ((MCR)) osv. osv. Det är väl dokumenterat om man dricker det minst en gång varje dag att kroppen blir helt uppfuckad? (Någon som vet detta? fishmaster/ryssfemma typ?! ) En kille i min klass drack 6x25cl (1,5L) RedBull på en dag, han verkade helt drogad ca 10-15min senare. Värt att notera är ju att allt sammanlagt kostade ca 90kr, han hade kunna köpa en 1,5L läsk för ca 15 kr. Redigerat 23 Augusti 2010 av ReMemberMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Remington Skrivet 23 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2010 fan ska nog dra och köpa en monster nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 23 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2010 Visst, om man dricker det någon gång då och då så är det ju inte farligt, men i längden så är det inte bra. Det är ju inte läsk, det är ju bara en dryck fylld med massa skit så små barn ska känna sig lite fräcka. Energidryck har blivit en trend, precis som Justin Bieber, Tokio Hotel, Jonas Brothers, Emo(när det var som störst , vid MCR-eran) My Chemical Romance ((MCR)) osv. osv. Det är väl dokumenterat om man dricker det minst en gång varje dag att kroppen blir helt uppfuckad? (Någon som vet detta? fishmaster/ryssfemma typ?! ) En kille i min klass drack 6x25cl (1,5L) RedBull på en dag, han verkade helt drogad ca 10-15min senare. Värt att notera är ju att allt sammanlagt kostade ca 90kr, han hade kunna köpa en 1,5L läsk för ca 15 kr. Who cares? Om man har pengarna, får man väll göra vad man vill för det. Idc, drar från den här debatten nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.